Olen ihastunut voimakkaasti, kerroin hänelle ja hän ehdottaa seksiä!
Olen todella ihastunut yhteen mieheen. Kerroin sen hänelle, hän olikin jo huomannut ihastukseni, mutta sanoi, että mukavaa kun otin asian puheeksi.
Ihastukseni kertoi tykkäävänsä musta ja haluavansa seksiä mun kanssa.
Onko tilanne teidän mielestä ok? Rikonko itseni jos harrastan seksiä hänen kanssa?
Kommentit (24)
No mitä luulet, kun itsekin jo kysyt noin?
Hän vain tarttuu helppoon saaliiseen. Et merkitse hänelle mitään.
Se sinun pitää päättää ihan itse. Älä hosu, jos nyt jo pohdit tuota.
Varmaan karisisi ihastumisen tuntemukset hetkessä, jos kaveri olisi moisia heti ehdottelemassa. "Tykkään sinusta." "Oi, kiva. Mennäänkö p*nemaan?".
Ei se varmaan ees tykkää susta, näkee sut helppona seksikumppanina.
Huokaise syvään. Nyt on tärkeintä ylianalysoida ja antaa mielikuvituksen laukata.
Testaa mies ihmeessä. Jos on hyvä niin voit nussia uudestaankin.
En kuule yhtään tiedä kun et ole minä. Jos helppoa kikulia on saatavilla eikä tyyppi edes okseta niin mikäs siinä.
Jos ihastukseni ehdottaisi seksiä niin olisin kyllä heti valmis!
Vierailija kirjoitti:
⠀⠀⠀⣴⣾⣿⣿⣶⡄⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠈⢿⣿⣿⣿⣿⠏⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠈⣉⣩⣀⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⣼⣿⣿⣿⣷⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⢀⣼⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⢀⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⢠⣾⣿⣿⠉⣿⣿⣿⣿⣿⡄⠀⢀⣠⣤⣤⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠙⣿⣿⣧⣿⣿⣿⣿⣿⡇⢠⣿⣿⣿⣿⣿⣧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠈⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⠸⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠘⠿⢿⣿⣿⣿⣿⡄⠙⠻⠿⠿⠛⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡟⣩⣝⢿⠀⠀⣠⣶⣶⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣷⡝⣿⣦⣠⣾⣿⣿⣿⣿⣷⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣮⢻⣿⠟⣿⣿⣿⣿⣿⣷⡀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⣿⡇⠀⠀⠻⠿⠻⣿⣿⣿⣿⣦⡀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢰⣿⣿⣿⠇⠀⠀⠀⠀⠀⠘⣿⣿⣿⣿⣿⡆⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣾⣿⣿⣿⣿⠇⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣿⡿⠀⠀⠀⢀⣴⣿⣿⣿⣿⣟⣋⣁⣀⣀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠹⣿⣿⠇⠀⠀⠀⠸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠇
Anna mennä!
Miten ihmeessä teit tuon? Hieno!!!
Eipä noin helppoa miestä kannata ainakaan kumppaniksi ottaa. Jos muna kiinnostaa, niin toki ap voit seksiin ryhtyä. Onpahan sitten mies koeajettu, ihastuskin hiipuu, jos mies on surkea sängyssä.
Järkyttävää naisen esineellistämistä. Pitää naista pelkkänä panopuuna ja tyhjennysalustana.
Ei, ei, ei ja ei! Ehdottomasti ei, käyttää vain sinua hyväkseen!! Ja vielä kerran ei! Usko pois, sydänsuruja sinulle ja vuoden päästä haluaisit t*ppaa koko tyypin, eli ei sek*iä.
Näin rei'iltä kysytään. Ei läheskään heti niiltä naisilta, joita kunnioitetaan.
Mene ja tiedä. Ap. on ehkä todellisuudessa mies, joka fantasioi häneen ihastuneesta.
Vierailija kirjoitti:
Näin rei'iltä kysytään. Ei läheskään heti niiltä naisilta, joita kunnioitetaan.
Ai naisen tekee reiäksi se, että hän rohkaistuu kertomaan tunteistaan ja tekee aloitteen? Sitten valitetaan ettei naiset tee aloitteita. Aiheeseen, tuo mies tulee särkemään sydämen.
Todennäköisesti kihertää mielessään että helppo hupakko, dippaan kerran pari ja pistän kiertoon.