Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajuharha? Tupakka haisee

Vierailija
23.04.2022 |

Olen joitakin viikkoja haistanut kotona tupakan savua. Tulee todella vahvasti muutaman kerran päivässä.
Lapset eivät sitä haista. Tajusinkin juuri että tämä voi olla hajuharha eli jostain syystä haistan jotain mitä ei ole.

Onko kokemusta moisesta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut tätä nyt muutaman kuukauden ajan. Sitä on todella vaikea selittää sellaiselle jolla ei ole kokemusta vastaavasta. Haistan tupakan tai oikeastaan se on minusta enemmän kuin tuhkakuppi ihan vähän väliä. Haju iskee muutaman minuutin välein ja menee sitten parissa minuutissa pois. Olen lukenut paljon aiheesta ja aiheuttajia voi olla monia. Osa harmittomia kuten nenän polyyppi, osa vähemmän harmittomia kuten aivokasvain tai alkava Parkinsonin tauti. Olisi kiva tietää onko jollain tutkittu tätä ja jopa löydetty joku syy asialle? Itse olen menossa lääkäriin.

Vierailija
22/26 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole  sairastannut koronaa.Haju harhoja ei ole. Asukas tupakoi virka ajan jälkeen Heka-itä Kerrostalossa,jossa parveketupakointi kielto. Aina salaa parvekkella 1-2 viikkoa,kun on sannut kelan sairaseläkeen.Rohkea siloin kun kalja nostaa rohkeutta. Täysin tietoisena häirtsee. Vasta tylysti ei voi häiritä, koska poltaa 10 savuketta päivässä.Parvekelasit sillä kiinni 24 h/ 12 kuukautta,Tulee sitten kesä muitakin hajuja kun oletettavasti siellä säilytää myös  roskapussit,jossa kissan hiekat ymm.Eli Kissan kakat ja pissat.. Lasitukset  kinni parvekkeet on jo kesä parvekelämpötilat yli30 astetta.Joita henkilöitä kun ei vaan, Järjestys säänöt  koske!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on ollut tätä nyt muutaman kuukauden ajan. Sitä on todella vaikea selittää sellaiselle jolla ei ole kokemusta vastaavasta. Haistan tupakan tai oikeastaan se on minusta enemmän kuin tuhkakuppi ihan vähän väliä. Haju iskee muutaman minuutin välein ja menee sitten parissa minuutissa pois. Olen lukenut paljon aiheesta ja aiheuttajia voi olla monia. Osa harmittomia kuten nenän polyyppi, osa vähemmän harmittomia kuten aivokasvain tai alkava Parkinsonin tauti. Olisi kiva tietää onko jollain tutkittu tätä ja jopa löydetty joku syy asialle? Itse olen menossa lääkäriin.

Et ole yksin hajusi kanssa, minä olen nyt pari viikkoa haistanut tupakan hajun ja ympärilläni ei varmasti ole tupakoitu. Apua, mikä minua vaivaa?

Vierailija
24/26 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapset tupakoineet. Nyt taas tulee hetkittäin hajua nenään, kun yritän mennä nukkumaan.

-ap

Taitavat kuitenkin tupakoida.

Vierailija
25/26 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut tosi herkäksi hajuille. Tupakoiva ihminen ulkona aiheuttaa yli kymmenen metrin kehän hajullaa. Toisaalta miehet käyttävät pahan hajuisia partavesiä, joiden lemu ei lähde pois moneen päivään. Vieraan jälkeen on mahdotonta mennä sohvalle, koska haju on tarttunut. Ennen partaveistä tuoksuivat, mutta nyt todella haisevat, mutta ovat varmaan jotain hyvin  kallista merkkiä, koska hyvätuloiset tuntuvat käyttävän niitä.

Vierailija
26/26 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosin yksi ensimmäisistä oireista on savunhaju. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi