Nykypäivän isovanhemmat postaa vaan lapsenlapsista kuvia someen, muttei vietä aikaa heidän kanssaan.
Sitten kaikki luulee, että ovat ahkerastikin tekemisissä lastenlasten kanssa.
No joo, ei siis kaikki mut osa.
Kommentit (8)
Meillä myös sama juttu. Mummi ei tunne lapsenlapsiaan yhtään, mutta kommentoi somejulkaisuihini kuin olisi läsnä oleva isovanhempi. Kun kerran vuodessa näkee lapset, ei ole lasten kanssa vaan ottaa muutaman kuvan, jotta voi saada sisältöä someen.
Todella tyhmä aloitus!
Mitään en koskaan postaa, mutta 3 lapsenlapsen kanssa aikaa viettäessäni olen 3 iltapäivää viikossa - iltapalaan saakka - heissä ,,kiinni,, koska itse toivoin niin, ja koska kaikki siitä hyötyvät. Tunnen myös lukuisia muita mummeja, jotka mielellään ja usein hoitavat / viettävät aikaa lastenlasten kanssa.
Me emme salli lasten kuvien laittoa someen
Ikävää et teillä eletään vain somessa. Meil ei oo mummeilla edes somea. Itsekään en koskaan julkaise mitään.
Omat vanhemmat ei onneksi ymmärrä somea.Ovat nyttenkin mökillä lapsenlapsen kanssa kun itse olen töissä.No sokeriherkkuja mättää kyllä lapsi sielä liikaa,mutta muuten olen super tyytyväinen....
Some ei ole oikeaa elämää, kaikki siellä feikkaa...
Ikinä en ole postannut yhtään kuvaa lastenlapsistani someen koska emme halua tuhota heidän yksityisyyttään.
Sensijaan olen paljon heidän kanssaan livenä, juuri olivat mummolassa lomalla viikon
Älä yleistä! Kertaakaan en ole postannut ja viikoittain olen lastenlasten kanssa tekemisissä!