Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kappas, Alien telkkarissa illalla!

Vierailija
23.04.2022 |

Pitäisiköhän tämäkin kuvata uudelleen jotta saataisiin nainen päärooliin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on just se leffa, joka oli mun nuoruudessa se kaikkein pelottavin. Ehkä tuli katsottua se vähän liian nuorena? En katso. En halua painajaisia.

"In Space No One Can Hear You Scream."

Vierailija
22/28 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disneylle mennyt tämäkin. Voisihan sieltä tulla Ankka- kahdeksas matkustaja uusintafilmatisointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on just se leffa, joka oli mun nuoruudessa se kaikkein pelottavin. Ehkä tuli katsottua se vähän liian nuorena? En katso. En halua painajaisia.

Jos haluat muistella nuoruuden painajaisia, niin John Carpenterin ohjaama "The Thing" (1982) voisi sopia siihen tarkoitukseen. Etelämantereen jäätiköiltä löytyy jotain jännää.

Vierailija
24/28 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksas matkustaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"In Space No One Can Hear You Scream."

Toi on joku jälkikäteen tehty traileri?

Tässä on alkuperäinen. Ehkä kaikkien aikojen paras traileri.

Vierailija
25/28 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä leffa, mutta nähnyt liian monta kertaa..

Vierailija
26/28 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monettako kymmenettä kertaa tämäkin taas tulee.. niinkuin nämä muumioleffatkin,muumio siellä muumio täällä.. voi itku näitä nykyisiä tv ohjelmia!👽😱

Minulla näkyy noin 20 HD-tasoista kaapeli-tv-kanavaa ja kieltämättä klo 21 jälkeen esitettäviä elokuvia joutuu usein karsimaan kovalla kädellä, sillä moni niitä uusitaan turhankin kovalla kädellä. Jotkut elokuvat jättää kyllä suosiolla katsomatta ärsyttävän pääosan esittäjän tai surkean juonen takia.

Tosin viime aikoina jotkut vähemmän tunnetut elokuvat ovat olleet positiivisia kokemuksia kuten "Don't Let Me Go" (2019) tai "The Art of Self-Defense" (2019).  Jostain syystä nykyisin noita elokuvien nimiä enää viitsitä suomentaa edes Bondien osalta.

Vierailija
27/28 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa!

Vierailija
28/28 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelännyt yhtään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän