Miksi flirttaileva nainen ei haluakaan parisuhdetta?
Minulle flirttaili itseäni vanhempi nainen vuosia sitten. Ihastuin todella voimakkaasti. Kävi ilmi, että hän ei haluakaan parisuhdetta kanssani ja suunnilleen inhoaa minua oikeasti. Mikä minussa on vikana? Olen pähkäillyt asiaa vuosikausia ja keksinyt teorioita tilanteeseeni, mutta en jaksa enää oikeastaan tosissani miettiä asiaa. Tuntuu siltä, että minun tulisi vain niellä tappioni.
Jonkun miehen kanssa voisin ehkä saada suhteen, mutta en ole tavannut riittävän kiinnostavia miehiä. Ei ole motivaatiota tavata jotain korkeintaan semikiinnostavaa tyyppiä. Ehkä olen lopun elämäni siis yksin. Mutta silti edelleen ihmettelen, miksi nainen huijasi minua. Mitä tein väärin vai halusiko hän vain kiusata minua?
T. Nainen
Kommentit (8)
Mulla oli tapana harrastaa tuota. Minusta se oli piristävää, tuli hyvälle tuulelle.
Mulla on mennyt nyt monta vuotta hukkaan elämästäni, kun pyörittelen kaiken vapaa-aikani joitain muutaman sekunnin muistoja. Edelleen tietyllä tasolla tuntuu siltä, ettei kukaan muu olisi sen menneiden vuosien ihastukseni arvoinen tai tasoinen.
Selitin syyksi epäonnistumiselleni oletetun ihastukseni mielestä epämiellyttävän ulkonäköni ja huonot sosiaaliset taitoni, mutta jos nyt olen ihan rehellinen, tuntuu sekin epäreilulta ja väärältä. Kuka määrittää, etten saisi olla sellaisen näköinen kuin olen? Miksi olen muka muita rumempi? Miksi juuri minun näköiseni olisi huonompi kuin muut ihmiset? Olen kuitenkin hoikka ja sopusuhtainen, pukeudun siististi ja hiukseni ovat hyväkuntoiset. Kasvonpiirteeni ovat ihan neutraalit. Mutta muka olen liian huono parisuhteeseen silti ulkonäköni vuoksi. Epäreilua ja väärin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tapana harrastaa tuota. Minusta se oli piristävää, tuli hyvälle tuulelle.
Silti se on vastuutonta. Sen flirttailun kohteen koko elämä saattaa mennä pilalle. :( Mun elämäni meni pilalle, enkä pääse enää tästä ylös, eikä minua kukaan auta edes. En kykene enää koskaan saamaan uutta parisuhdetta ja vertailen kaikkia muita siihen ihastukseeni. En halua todellakaan suhdetta naisen kanssa, mutta ihastukseni olisi ollut se ainoa poikkeus. Olen jotenkin yksin ja hukassa totaalisesti, eikä kukaan auta.
Miksi kelpaisin joillekin (käytännössä tylsille ja rumille) sinkkumiehille ihan kevyesti? He suorastaan ihastuvat ja haluaisivat parisuhteenkin. Heistä saan riesan, jos olen liian ystävällinen ja vaatii vaivannäköä päästä heistä eroon ja olla vastaamatta viesteihin. Mutta se minulle flirttaillut nainen ei halua olla edes kaverini. :(
Mielestäni se minulle flirttaillut nainen ihan tietoisesti halusi tuhota elämäni ja niin hän tekikin. Otti etäisyyttä heti, kun kerroin tunteistani ja aloin purkaa senhetkistä elämääni uuteen uskoon, mutta leikki tulella aiemmin. Miksi naiset ovat tuollaisia?!? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Monien mielestä se nyt vain on kivaa flirttailla ja saada ihailua osakseen.
Onhan se kivaa, mutta missä on se vastuu? Miksi flirttailet sellaisen kanssa, joka ei oikeasti kiinnosta? Itse en edes uskaltaisi flirttailla ei-kiinnostavien kanssa, sillä heistä voisi saada riesan. Ihastuminen vastapuolelta on aina riskinä, jos menee flirttailemaan jonkun kanssa.
Ap
Ketään
Ei
Tietenkään
Kiinnosta
Kommentoida
Mitään.
Surullista.
Monien mielestä se nyt vain on kivaa flirttailla ja saada ihailua osakseen.