Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä urheilullinen ihminen ajattelee siitä että niin monet ovat lihavia ja kömpelöitä?

Vierailija
23.04.2022 |

Kun tavallinen ei-sporttinen ihminen jaksaa enää juuri ja juuri kävellä lähikauppaan ja useimmilla ei ole edes mitään sairautta joka estää liikunnan

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt voi ainakaan sanoa kadehtivani...

Vierailija
2/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään tai säälii ehkä hieman. Ei mua kiinnosta toisten kunnot ellei sitten ole jotain läheisiä tietty, mutta en mä nyt kauheasti niillekään saarnaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jokaisen oma asia, mutta kyllähän sellaista tilannetta surkeana pidän. Toimintakyky on ihmisille niin tärkeää. Myös heille joille ulkonäkö ei merkitse. Itselleni molemmat tärkeitä asioita, ikätason mukaisesti tosin, tietenkin.

Vierailija
4/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tuttu teveysterroristi. Tuntee suurta ylemmyydentunnetta raittiudestaan ja tupakoimattomuudestaan. On kuitenkin syönyt ja maannut itsensä lihavaksi, sekä nivelvaivaiseksi ja kävelee siksi kuin vaappuva ankka.

Vierailija
5/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä sairauksista voi tietää. Olen itse sportti höystettynä sairaudella, joka on välillä ihan ok ja välillä kamala. Selkeästi ylipainoinen ja puuskuttava ihminen heittää mulle säälin päälle. Tiedän mitä on olla oman kehonsa vanki ja sille ei voi sormia napsauttamalla mitään.

Vierailija
6/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidättekö te hoikat ja urheilulliset samalla jumppatunnilla käyvää köntystä nolona, vai ajatteletteko, että on hienoa kun käy liikkumassa, vaikkei niin taitava olekaan?

Vierailija
7/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pidättekö te hoikat ja urheilulliset samalla jumppatunnilla käyvää köntystä nolona, vai ajatteletteko, että on hienoa kun käy liikkumassa, vaikkei niin taitava olekaan?

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. 👍

Vierailija
8/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K: mikä on tottumaton liikkuja ryhmäliikunnassa?

V: hyvä alku.

Vierailija
9/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K: mikä on tottumaton liikkuja ryhmäliikunnassa?

V: hyvä alku.

Ei köntys välttämättä tottumaton ole. Mä olen käynyt ohjatussa ryhmäliikunnassa kymmenkunta vuotta, mutta en silti ole muuttunut notkeaksi gaselliksi.

Vierailija
10/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on hienoa. Mutta en ole pyhimys, kyllä mulla mielessä käy välillä se, että onneksi en ole pahin köntys täällä..

Vierailija
11/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään. Itse kuntoilen omaksi iloksi ja oman hyvinvoinnin vuoksi. En minä jaksa kadulla miettiä millainen jonkun vastaantulijan olo tai kunto on.

Vierailija
12/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä siitä mitään sen kummempaa ajattele. En tuomitse ainakaan, eikä asia minulle mitenkään edes kuulu. Kaikki ei vaan tykkää liikkumisesta ja sillä siisti.

Vierailija
13/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele toisista ihmisistä yhtään mitään.

Vierailija
14/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on paljon porukkaa niin en yleensä edes rekisteröi keitä muita on mukana. Yhdellä tunnilla käy mun lisäksi aina samat 4 tyyppiä niin heihin on tullut kiinnitettyä enemmän huomiota, mutta en ikinä ajattele mitään pahaa. Kiva että kaikenlaiset ihmiset liikkuu ja osallistuu.

Vierailija
15/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 61-vuotias ja kieltämättä surettaa nuoret lihavat ihmiset.

Ja jos näen lenkillä tällaisen, niin olen iloinen. Tosin en kovinkaan paljon ajattele vastaantulijoiden habitusta.

Vierailija
16/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes "urheilullinen" mutta ihan hyväkuntoinen liikkuja.

Tiettyihin töihin haetaan usein ihmistä jolla on "hyvä peruskunto, sillä työ on fyysisesti raskasta" tai jotain vastaavaa. Olen miettinyt onkohan nykyään vaikeampi löytää ihmistä joka sopii kuvaukseen.

Vierailija
17/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni alkaa aina naurattamaan nämä lylleröpylleröt, jotka mustissa tiukoissa pöksyissään lyllertävät pitkin Prisman käytäviä, poninhäntä terhakkaasti heiluen. Päämääränä niillä on karkkihylly. Huvittavan näköistä on, moni näyttää semmoiselta kuin niillä olisi vaipat XD 

Välillä olen ihan totaalisen pöyristynyt siitä, miten valtava perse ja vatsa jollakin ämmällä saattaa olla. Ja monesti näitä lylleröpylleröitä katsellessa minua alkaa naurattamaan, niin on pakko mennä hyllyn taa tai vessaan nauramaan XD

Moni lylleröpyllerö varmaan kuvittelee olevansa samanlainen naisellinen nainen, kuin mitä ne mallit, jotka mainoksissa esittelevät jäätelöitä ja suklaata XD

Emme kuvittele!

Vierailija
18/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ajattele mitään ellei kyseinen henkilö tuo itseään jotenkin esiin. Esim anoppi aina paasaa miten hän elää niin terveellisesti, mutta jopa kilsan matkat täytyy kuitenkin tehdä _aina_ autolla. Tosin eivät hänen syömisetkään mitään terveellistä ole ja painoa lyhyellä ihmisellä liki 100 kiloa. Kun hän könyää lattialta ylös niin kyllähän sitä tulee mietittyä että mikä hänen elämässään on terveellistä..

Vierailija
19/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivinen, oletko koskaan kokeillut ihan oikeasti vaihtaa kaloripommit terveellisempiin vaihtoehtoihin?

Esim. porkkanakakun sijasta porkkanaa? Omenapiirakan sijasta omena? Pizzan sijasta salaattia ilman rasvaista kastiketta? Hedelmäkarkkien sijaan oikeita hedelmiä? Kehopositiiviset väittävät aina, etteivät kaikki laihdu liikkumalla ja syömällä terveellisesti. Vaan entäpä jos liikkuisitkin ihan oikeasti tarpeeksi ja söisit ihan oikeasti terveellisesti? Ja "special occations"-alkoholilasilliset vain ihan oikeasti erityisiin tilaisuuksiin, ei jokailtaiseksi janojuomaksi. Kukaan muu ei niitä ahmimiasi herkkuja suuhusi laita kuin sinä itse.

Vierailija
20/49 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ajattele muita ihmisiä kun olen jumppatunnilla vaan keskityn omaan suoritukseeni. Niin kauan kun siitä ei ole minulle haittaa, muut voivat minun puolestani tehdä siellä mitä lystäävät ja keskittyä ajattelemaan mitä haluavat, ei kiinnosta minua.