Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun työvuoro aina klo 13- 21 olisiko sinusta mukava?

Vierailija
23.04.2022 |

Joskus 12-20

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis ihan hirveä. Mä tykkään eniten 7- 15 olla töissä. Onneksi on liukuva työaika.

Vierailija
2/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaunisena ei olisi kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan ok.

Vierailija
4/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle olis ihan hirveä. Mä tykkään eniten 7- 15 olla töissä. Onneksi on liukuva työaika.

Minusta tämä vuoro olisi maapallon hirvein. Uskomatonta kun 10-18 avaustyyppi kokee sen pahimpana

Vierailija
5/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi. Tyttärellä on joskus tuollainen työvuoro, ja ei pidä siitä hänkään. Illalla ei ehdi kuin mennä nukkumaan. Ja aamullakaan ei ole mitenkään hirveästi aikaa, jos pitäisi jotain asioita hoitaa, kun pitää koko ajan katsoa kelloa, että ehtii töihin. Lisäksi monet muut ovat tuohon aikaan juuri töissä, kun olisi itsellä sitten vapaata.

Vierailija
6/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopisi mulle ollenkaan, kun herään neljän viiden maissa ja olen ihan tööt viimeistään kello 19.

Vierailija
7/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tällä hetkellä 15-22 -vuoroa. Sopeutuisin varmasti tuohonkin:)

Vierailija
8/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 13:30-21:30 ja on minulle täydellinen vuoro. Menen 23:00 mennessä nukkumaan ja ehdin aamulla puuhata vaikka mitä ennen kuin lähden vuoroon. Aamuvuoron jälkeen olen vain puhkiväsynyt koko loppupäivän ja päivä menee ihan hukkaan.

Vierailija
9/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaamea vuoro,mitään omia asioita ei oikein kerkeä tehdä ja tuntuu kuin koko päivä menisi töissä

Vierailija
10/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä työvuoro tänään klo 12-21.30, huomenna klo 7-15.

Mielummin tekisin pelkkää aamuvuoroa jolloin unirytmi olisi normaali. Tein yhdessä välissä vuoden ajan ja jaksoin paljon enemmän. Jopa 100% työaikaa jota en nyt 3-vuorotyössä jaksa, teen 80%.

Inhoan nykyään koko hoitoalaa. Nyt alan työstää pääsemään eroon ahkeruudesta. En enää pyri tekemään työtäni venyen ja yrittäen huomioida kaiken. En jaksa. Pakko antaa osan huomioista vain mennä ohi, puuttua pahimipiin.

Vierailija
11/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa- aika jossa ei tarvitse miettiä töihin lähtöä ja kytätä kelloa on ihan eri asia kuin tuollainen missä joutuu sitten lähtemään töihin kesken "vapaa-ajan"

Eli ei sopisi kyllä itselleni

Vierailija
12/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi hyvä. Mieluiten menen nukkumaan klo 3-4 ja herään klo 11 maissa. Toki työpäivinä ei olisi sosiaalisia rientoja, mutta todella harvoin muutenkaan näen ketään työpäivien jälkeen.

Vierailija
13/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7-15 on varmaan paras työaika

Vierailija
14/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä työvuoro tänään klo 12-21.30, huomenna klo 7-15.

Mielummin tekisin pelkkää aamuvuoroa jolloin unirytmi olisi normaali. Tein yhdessä välissä vuoden ajan ja jaksoin paljon enemmän. Jopa 100% työaikaa jota en nyt 3-vuorotyössä jaksa, teen 80%.

Inhoan nykyään koko hoitoalaa. Nyt alan työstää pääsemään eroon ahkeruudesta. En enää pyri tekemään työtäni venyen ja yrittäen huomioida kaiken. En jaksa. Pakko antaa osan huomioista vain mennä ohi, puuttua pahimipiin.

Ihmiset on niin erilaisia :D itse vaadin päästä iltapainotteiseen vuorotyöhön, kun en henkisesti ja fyysisesti jaksanut sitä puuduttavaa 8-16 vuoroa 5 päivänä viikossa. Nyt viikonlopputöiden myötä on arkivapaita ja hienosti jaksaa puuhailla vaikka mitä ja harvoin tulee 5 päivän työputkia.

Vierailija
15/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kyllä, olisi minulle oikein sopiva työaika.

Vierailija
16/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä hyvä, että aamuisin ehtii hoitaa tärkeitä asioita perinteisellä virka-ajalla, eikä niihin tarvitse käyttää työaikaa. Talven pimeimpinä kuukausina saa nukkua aamuisin niin pitkään kuin nukuttaa.

Olen joskus tehnyt samaa vuoroa.

Vierailija
17/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaa- aika jossa ei tarvitse miettiä töihin lähtöä ja kytätä kelloa on ihan eri asia kuin tuollainen missä joutuu sitten lähtemään töihin kesken "vapaa-ajan"

Eli ei sopisi kyllä itselleni

Minun luontainen rytmini taas on sellainen, että tunnen jo tehneeni kaikki päivän "henkilökohtaiset työt", kun iltavuoroon meno on ajankohtainen. Tavallaan vapaa-ajan energiani on siinä vaiheessa jo käytetty ja menen hyvillä mielin töihin kuluttamaan loppupäivän, jonka muuten vain makaisin sohvalla.

Vierailija
18/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hirveä aika olla töissä. Meillä on viikko-viikko systeemillä aamu- ja iltavuoroa, aamuvuoro on 6-14 ja iltavuoro 13:30-21:30. En ole yöelukka ollenkaan, vaan herään helposti aamuvuoroon neljän maissa aamulla ja minua väsyttää jo varhain illasta ja olen virkeimmilläni aamusta noin kello 13 asti. Iltavuoron aikaan väsyttää jo ennen töihin lähtöä ja työ raskasta ruumiillista työtä joka tehdään ulkona. Monesti iltavuoron aikaan minua vi*uttaa niin paljon, että en saa edes kunnolla syötyä ja ennen töihin lähtöä en voi tehdä kunnolla mitään vapaa-ajan touhujani. Olen laskenut että tuo iltavuoroviikko vastaa 7 tavallista työpäivää.

Vierailija
19/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä. Tosi yleinen työaika hoitoalalla. Tykkään olla töissä aamusta iltapäivään niin sitten on yhteiskunnan ja muiden rytmissä se vapaa-aika töiden jälkeen. Aamu menee aina odotellessa töitä jos iltavuoro.

Vierailija
20/41 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-14 olis sopiva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme