Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole koskaan ollut pyykkikoria eikä hiustenkuivainta

Vierailija
22.04.2022 |

Tuli vaan mieleen, kun Ukrainalaiset facessa pyytää tavaroita ja useat heille niitä tarjoaa. Enkä ole KATEELLINEN.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ei ole koskaan ollut astianpesukonetta, ja hyvin olen pärjännyt. Ei se sitä tarkoita, ettei ukrainalaisten huushollissa sellaiselle olisi käyttöä.

Ei kannata tuomita aina ihan heti paikalla.

Vierailija
2/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole ikinä ollut hiustenkuivaajaa. On aina ollut pitkä tukka, jonka laitan letille ja kuivuu kun kuivuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei ole ikinä ollut hiustenkuivaajaa. On aina ollut pitkä tukka, jonka laitan letille ja kuivuu kun kuivuu.

eikä mulla oo myöskään ollut mikroa eikä vedenkeitintä. Pitkiä aikoja olen myös ollut ilman imuria. 

Vierailija
4/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en omista ainuttakaan kukkavaasia.

Vierailija
5/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei o hiilihapotuslaitetta eikä airfryeria. Ei mubakeitintä eikä trampoliinia. Eikä pihatonttua. En niitä haluakaan.

Vierailija
6/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei o tatuointeja.

Vierailija
7/11 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 12 pyykkikori ja hiustenkuivain.

Vierailija
8/11 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tarkoittaa sitä, että kukaan muukaan ei voi niitä tarvita?

Pitkät ja paksut hiukset on mukavampi föönata kuin odotella tuntikausia niiden kuivumista.

Vierailija
9/11 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät -ketju on tuossa ihan vieressä...

Vierailija
10/11 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikä mulla oo myöskään ollut mikroa eikä vedenkeitintä. Pitkiä aikoja olen myös ollut ilman imuria. 

Noista hyödyllisin on vedenkeitin. Vedenkeittimellä säästää sähköä, kun lämmittää vedet valmiiksi ennen hellalla kokkailua.  Vedenkeitin on siis energiatehokas ja maksaa hintansa käytössä takaisin. Myös kätevä ja nopea.

Vierailija
11/11 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista hyödyllisin on vedenkeitin. Vedenkeittimellä säästää sähköä, kun lämmittää vedet valmiiksi ennen hellalla kokkailua.  Vedenkeitin on siis energiatehokas ja maksaa hintansa käytössä takaisin. Myös kätevä ja nopea.

Paitsi, jos käytössä on induktioliesi, joka voittaa vedenkeittimen energiatehokkuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän