Mulla ei ole koskaan ollut pyykkikoria eikä hiustenkuivainta
Tuli vaan mieleen, kun Ukrainalaiset facessa pyytää tavaroita ja useat heille niitä tarjoaa. Enkä ole KATEELLINEN.
Kommentit (11)
Mullakaan ei ole ikinä ollut hiustenkuivaajaa. On aina ollut pitkä tukka, jonka laitan letille ja kuivuu kun kuivuu.
Vierailija kirjoitti:
Mullakaan ei ole ikinä ollut hiustenkuivaajaa. On aina ollut pitkä tukka, jonka laitan letille ja kuivuu kun kuivuu.
eikä mulla oo myöskään ollut mikroa eikä vedenkeitintä. Pitkiä aikoja olen myös ollut ilman imuria.
Mä en omista ainuttakaan kukkavaasia.
Mulla ei o hiilihapotuslaitetta eikä airfryeria. Ei mubakeitintä eikä trampoliinia. Eikä pihatonttua. En niitä haluakaan.
Mulla on 12 pyykkikori ja hiustenkuivain.
Ja se tarkoittaa sitä, että kukaan muukaan ei voi niitä tarvita?
Pitkät ja paksut hiukset on mukavampi föönata kuin odotella tuntikausia niiden kuivumista.
Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät -ketju on tuossa ihan vieressä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikä mulla oo myöskään ollut mikroa eikä vedenkeitintä. Pitkiä aikoja olen myös ollut ilman imuria.
Noista hyödyllisin on vedenkeitin. Vedenkeittimellä säästää sähköä, kun lämmittää vedet valmiiksi ennen hellalla kokkailua. Vedenkeitin on siis energiatehokas ja maksaa hintansa käytössä takaisin. Myös kätevä ja nopea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista hyödyllisin on vedenkeitin. Vedenkeittimellä säästää sähköä, kun lämmittää vedet valmiiksi ennen hellalla kokkailua. Vedenkeitin on siis energiatehokas ja maksaa hintansa käytössä takaisin. Myös kätevä ja nopea.
Paitsi, jos käytössä on induktioliesi, joka voittaa vedenkeittimen energiatehokkuudessa.
Mulla taas ei ole koskaan ollut astianpesukonetta, ja hyvin olen pärjännyt. Ei se sitä tarkoita, ettei ukrainalaisten huushollissa sellaiselle olisi käyttöä.
Ei kannata tuomita aina ihan heti paikalla.