Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko asua kontissa?

Vierailija
22.04.2022 |

Tai siis sellaisessa konteista rakennetussa asunnossa. Niitä pitäisi rakentaa enemmänkin ja tarjota vuokralle, itselleni riittäisi hyvin kahdestakin kontista tehty asunto, kunhan ikkunoita on riittävästi ja kauniit maisemat kaupan päälle.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta inhoaisin sitä.

Vierailija
22/34 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 suurta konttia yhdistettynä riittäisi vallan mainiosti meille 2 +kissa. Nyt asumme ok-talossa, 3 kerrosta, yli 200 neliötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toivoo asumiselta. Ajattelua ja suunnittelua on vähän liikaa, ainakin minulle. Mistä saisin sellaisen maatilkun, johon voisin kontin viedä. Kunnallistekniikka pitäisi olla, ainakin sähkö ja vesi ja wc. Roskien lajittelu- ja kierrätyspiste. Turvallisuus. Voi olla etten kokisi riittävää turvallisuuden tunnetta kontissa. Ideana kehittämisen arvoinen. .

Vierailija
24/34 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa helposti niin kun asuntovaunutkin on.

Vierailija
25/34 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan pakon edessä suostuisin.

Vierailija
26/34 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koronaeristyksessä puolikkaassa kontissa. Pieni huone ja vessa sinne mahtui, eipä se hääppöistä ollut. Mielellään en uudestaan menisi.

Vierailija
27/34 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon asunut 90 luvulla kesän kellarikomerossa. Kontti olisi pala kakkua

Vierailija
28/34 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sinä asua savimajassa?

Vierailija
29/34 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merikontit ovat pääsäätöisesti joko 2x6m=12m2 tai 2x12m=24 m2. Ovat oikeasti hieman isompia mutta eristyksineen yms. on suunnilleen tuon verran hyötypinta-alaa.

Vierailija
30/34 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttini oli asiallinen! Saa kysyä vastakysymyksen!

Asuisitko sinä savimajassa?

Vierailija
31/34 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konteille on tällä hetkellä niin valtava kysyntä ettei niitä enää saa edullisesti.

Vierailija
32/34 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toivoo asumiselta. Ajattelua ja suunnittelua on vähän liikaa, ainakin minulle. Mistä saisin sellaisen maatilkun, johon voisin kontin viedä. Kunnallistekniikka pitäisi olla, ainakin sähkö ja vesi ja wc. Roskien lajittelu- ja kierrätyspiste. Turvallisuus. Voi olla etten kokisi riittävää turvallisuuden tunnetta kontissa. Ideana kehittämisen arvoinen. .

Miksi se turvattomampi olisi kuin talokaan, sehän muutetaan taloksi tavallaan, on vain se runko, jonka ympärille rakennetaan sekä sisä -että ulkopuoli, kunnon ovineen ja ikkunoineen, sähköineen ja vesineen

Kelpaisi varsin hyvin, riitävän monestä yhdistettynä, osa vaikka päälletysten.

En tarkoita mitään yhteisviritelmiä vaan ihan yksittäistä ok-talon kaltaista.

Vierailija
33/34 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä. Aika hienoja konttitaloja olen nähnyt telkkarissa.

Jossain päin Hollantia on konteista rakennettuja kämppiä opiskelijoille. En muista sitä kaupunkia.

Vierailija
34/34 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä oli joitakin vuosia sitten juttu vihtiläisestä pariskunnasta joka oli rakentanut itselleen talon muutamasta merikontista ja yhdestä grillikioskista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän