HuMaLaist3n MUsakEtjü
Kommentit (86)
laittakaa tunnissa niin paljo videoita kun ehtii!
;DDDD juokaas nyt ja osallistukaa helvetto
Mä en näe noita laittamianne videoita, joten sokkona mä latelen biisejä tänne (en hyväksy evästeasetuksia). Siis alkoholiin liittyviä biisejä vai sieltä sun täältä niitä biisejä? Vai bilebiisejä?
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe noita laittamianne videoita, joten sokkona mä latelen biisejä tänne (en hyväksy evästeasetuksia). Siis alkoholiin liittyviä biisejä vai sieltä sun täältä niitä biisejä? Vai bilebiisejä?
Ihan mitä vaan biisejä, ei niissä tartte juomisesta mainita sanaakaan. Onpa veemäistä jos et näje. :( Hauskaa iltaa silti ja kiitos jos laitat. Kattelen/kuuntelen kaikki kun tämä menee kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitä vaan biisejä, ei niissä tartte juomisesta mainita sanaakaan. Onpa veemäistä jos et näje. :( Hauskaa iltaa silti ja kiitos jos laitat. Kattelen/kuuntelen kaikki kun tämä menee kiinni.
No, mä laittelen biisejä ja kyllä mä näen noita videoita lainaamalla teidän viestejä ja painamalla pitkään laittamaanne linkkiä. Sitten avautuu youtube kuvake, josta painamalla pääsee youtubeen katsomaan sen videon. Mulla on vähän työlästä avata teidän videoita :)
Ja tästä lähtee:
Muistatteko tämmöistä biisiä Illiltä?
Basement Jaxx - Take Me Back to Your House
Kesänen versio Umbrella -biisistä