Alle nelikymppinen mies kaljuuntuu ja lihoo, haluan eron
Itse taas olen paremmassa kunnossa kuin nuorena. Meillä on kaksi jo vähän isompaa lasta. Olen alkanut haluamaan eroa ja seukkaan salaa työkaverin kanssa. Hän on nuorekas, komea, parempituloinen kuin mieheni ja huomioi minua.
Mieheni ei tiedä eroaikeistani mitään. Seksin määrä on vähentynyt reippaasti viimeisen parin vuoden ajan ja viime vuosina yhteinen aika sohvalla on vähentynyt.
Miten ilmoittaisin erohaluistani? Aloitanko pehmittelemään ja vihjailemaan, vai pamautanko kaiken julki kerralla?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole miestä koskaan ollutkaan, Ritva. Laitahan kissoille iltapalaa.
Hyvä kun mainitsit kissan. Mies ei saa ikinä aikaiseksi ruokkia edes sitä. -ap
Hassu tarina, miten seukkaat työkaverin kanssa.
Näin se usein menee. Kolmekymppiset miehet ukkoutuvat, naiset ovat upeimmillaan neljänkympin tietämillä. Nyt jätät sen porsaan ja hankit tasoisesi miehen!
Vierailija kirjoitti:
Näin se usein menee. Kolmekymppiset miehet ukkoutuvat, naiset ovat upeimmillaan neljänkympin tietämillä. Nyt jätät sen porsaan ja hankit tasoisesi miehen!
Kyllä Naisen parasta ennen on mennyt jo n. 15 vuotta ennen neljääkymppiä, ikävä kyllä.
Urospuolisella homo sapiensilla on taipumus kaljuuntua keski-ikää lähentyessä, minkäs tälle mies voi. Ihmisiä hekin ovat. Ennemmin ottaisin karskin, kaljuuntuvan miehen kuin selän takana toosaansa jakavan elämäänsä pettyneen naisen.
Nyt pientä sutinaa. Mulla samat kuviot, oon hoitaja. Haaveissa psykologin ammatti! Sarjaseukkaaminen on kehittänyt mun ihmis suhde tuntemuksen huippuun…. käyvään aina tyttöjen kanssa savon yössä ja sieltä etitään niitä kulta kimpaleita !
Vierailija kirjoitti:
Nyt pientä sutinaa. Mulla samat kuviot, oon hoitaja. Haaveissa psykologin ammatti! Sarjaseukkaaminen on kehittänyt mun ihmis suhde tuntemuksen huippuun…. käyvään aina tyttöjen kanssa savon yössä ja sieltä etitään niitä kulta kimpaleita !
Kiäh otetaanko salmarit?!! Männäänkö yhessä rimpsalle?!
Laita paikallislehteen rivi-ilmoitus 😂
Kyllä se haastemies ukolle ilmoittaa kun tuo haasteen. Sinähän olet siinä vaiheessa muualla, kunnes käräjäoikeus vaatimuksestasi päättää, kumpi saa asunnossanne harkinta-ajan asua.
En osaa päättää oletko naiivi kakara vai mikä. Ole mikä olet. Eroamista ei tarvitse perustella.
Vierailija kirjoitti:
Psykologin pitää osata kirjoittaa. Savossa ei ole kultaa, siellä on sontakokkareita.
Tästä syystä pitää ottaa nuorempi mies. Kolmenkympin jälkeen miesten rapautuminen on tuskallista katsottavaa. Häviää hiukset, lihasmassa, hyväntuulisuus ja erektio :(
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Naisen parasta ennen on mennyt jo n. 15 vuotta ennen neljääkymppiä, ikävä kyllä.
Urospuolisella homo sapiensilla on taipumus kaljuuntua keski-ikää lähentyessä, minkäs tälle mies voi. Ihmisiä hekin ovat. Ennemmin ottaisin karskin, kaljuuntuvan miehen kuin selän takana toosaansa jakavan elämäänsä pettyneen naisen.
Olet siis bi? Vai julkihåmå? Kuulostat homolta.
Minäkin ottaisin mieluummin miehen kuin naisen mut johtuisko heteroudestani.
Sinä kuulustat katkeralta in celiltä, joka on pian niin täynnä viinaa että menee toisten poikien kanssa junaa baarin vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa oliko se suuntautuminen siis valinta? Noin käänty persujonnen takki taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut sinut.
Rakas poikani Paavo ❤
Mitä sä oikein mariset ja jahkaat, aikuinen ihminen. Jos kerran haluat erota niin sitten otat sen eron ja sillä selvä.
Ei se täällä mankumalla tapahdu.
No voi. Meillä taas kumpikin on paremmassa kuosissa kuin nuorempina vaikka mies on meistä se liikunnallisempi ollut ikänsä.
Eikä haittaa yhtään että kaljuuntuu ja partakin harmaantuu <3 Erityisesti harmaa rintakarvoissa on oikein hot.
Sulla ei ole miestä koskaan ollutkaan, Ritva. Laitahan kissoille iltapalaa.