Viestittelin miehen kanssa ja hän lopetti viestittelyn
Vaikuttaa siltä ettei enää lähetä viestejä.
Meidän piti tavata viikon päästä.
Onko mies jo etukäteen ajatellut ettei siitä tuu mitään?
Kommentit (24)
Tuli mieleen että onko onneton tapaus?
Luovuttaa heti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On. Älä jää mitehtimaan.
Voin ottaa tietysti itse vielä yhteyttä.
Sori, mun aika menee nykyään näihin Vauva-palstan hölynpölyihin. Lupauksistani huolimatta en oikein ehdi treffailla. Kaikkea hyvää sulle!
Naimisissa. Olit vaan pientä hupia arjen keskelle.
Viestittelee jonkun toisen naisen kanssa.
Se viestittelee nyt jonkun muun kanssa. Palaa jos saa siltä pakit. Se on sellasta, pysy rauhallisena, jos mies kiinnostaa niin katso kortit jos vielä saat viestin.
Mitä vittua? Eikö ihmiset saa nykyään tehdä mitään muuta, siis jos ehtii hetken aikaa kirjoitella viestejä, mutta ei koko päivää? Pitääkö silloin sanoa jotain ”moi nyt lopetan ja menen suihkuun”? Vai vitsailetteko kaikki? 😳
No mistä tuota tietää, voihan olla että sopikin toisen kanssa treffit.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naimisissa. Eikä olla tavattukaan vielä montaa kertaa.
Herramunvereni. Tee johtopäätös ja anna olla.
Niin olette tapailleet, kun aloituksessa puhut viestittelystä ja "etukäteen päättämisestä"?
Kauanko tapailitte? Milloin viimeksi? Kauanko on ollut vastaamatta? Moneenko viestiisi on jättänyt vastaamatta?
Minulle kävi sama. Yhtäkkiä hyytyi? Alussa oli niin innostunut.
Vierailija kirjoitti:
Niin olette tapailleet, kun aloituksessa puhut viestittelystä ja "etukäteen päättämisestä"?
Kauanko tapailitte? Milloin viimeksi? Kauanko on ollut vastaamatta? Moneenko viestiisi on jättänyt vastaamatta?
Mietin onko mies etukäteen päättänyt ettei tästä tule mitään eli luovuttanut jo.
Ei olla vielä varsinaisesti tapailtu kun oli tarkoitus sopia treffit lähiaikoina.
Viestitteli päivittäin ja yhtäkkiä lopetti.
Siis oletteko jo te siis jo tavanneet vai ette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naimisissa. Eikä olla tavattukaan vielä montaa kertaa.
Montaa kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis oletteko jo te siis jo tavanneet vai ette?
Ollaan tavattu.
Ehkä se on toi mun miesystävä, joka odottaa nyt mua takaisin luokseen. Voisin kuvitella että on voinut viritellä jotain tapaamisia tässä tauolla. Ja varmaan katoaa selittelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on toi mun miesystävä, joka odottaa nyt mua takaisin luokseen. Voisin kuvitella että on voinut viritellä jotain tapaamisia tässä tauolla. Ja varmaan katoaa selittelemättä.
Ei todellakaan ole.
On. Unohda se.