Ihastuminen
Mitäköhän luulette. Olin aivan tajuttoman ihastunut poikaan, joka harrastaa samaa lajia ja treenaammekin yleensä yhdessä pari kolme krt viikkoon. Siis olemme aika läheisiä ystäviä, juttlemme somessa ja muutenkin ja olemme tunteneet n. Vuoden. Parikuukautta sitten kerroin hänelle tunteistani ja hän vastasi minulle kutakuinkin näin, että hänellä ei ole mitään romanttisa tunteita minua kohtaan. No okei ei siinä mitää, mutta koin että en pysty olemaan hönen kanssaan vain kavereita tunteideni kanssa. Jätin hänet somessa pariksi viikoksi avatulle. Hän kuitnekin rupesi parin viikon jälkee juttlemaan taas somessa ja häntä jotenkin alkoi vaan yhtäkkiä kiinnostaa minun asiani käyttäytyi mulavasti reeneissä kohtaani eikä ole kertonut ja juoruillut rakkauden tunnustuksestani. Voiko olla pieni mahdollisuus että hän on kiinnostunut minusta?
Vai haluaako olla vain kohtlias minua kohtaan?
Kommentit (2)
Niin oon aatellutkin, mutta ei se sina niin helppoa ole kun kuitenkin joutuu näkemään henkilöä joka viikko.
Olen yrittänyt olla normaalisti perus kohtelias ilman mitään muuta. Sitä vain ihmettelen miksi hakeutuu seuraani ja haluaa edelleen olla kavereita. Eikö oikeasti haittaa se, että on ollut tunteita pelissä?
Haluaa olla kohtelias. Koita käyttäytyä normaalisti tai välttele jos siltä tuntuu. Älä satuta itseäsi elättämällä turhia toiveita, Voi olla tosi noloa sille toiselle ja hän saattaa ahdistua ja olla vaivautunut tilanteesta.