Miksi Bookbeat-mainoksessa kehoitetaan tekemään jotain kotitöitä (esim. pese ikkunat 3h), jos haluaa kuunnella jotain kirjaa?
Itse vaan heittäytyisin sohvalle tekemättä mitään ja kuuntelisin ihan rauhassa tuon kirjan.
Onko ihmisillä nykyään niin kiire, että pitää tehdä useampi homma samaan aikaan, eikä ole aikaa rentoutua kunnolla. 🙄
Kommentit (7)
Minä pitkästyisin pelkästä makaamisesta, joten yleensä kuuntelen kaikki kirjat esim. siivotessa, lenkillä tai ruokaa laittaessa. En osaisi vaan maata.
Juuri eilen kävin keskustelua aiheesta, miten saisi motivaatiota siivoamiseen. Kun silitän, kuuntelen radiosta musiikkia ja laulelen mukana mutta ikkunan pesuun suunnittelin äänikirjaa. Entä imurointiin. Se on kaikkein rankin juttu. Pitäiskö ottaa olut ennen imurointia että pääsisi vauhtiin.
Olisihan se tylsää pelkästään kuunnella. Siinähän vielä nukahtaisi siihen sohvalle. Elokuvissa yms on enemmän ärsykkeitä kun siinä on kuvakin, joten ne eivät ole niin tylsiä seurattavia sellaisenaan.
Jos tekee noin niin samahan se olisi lukea se kirja itse. Silloin ei lukijan ääni vaikuta lukunautintoon.
Ei nykyään kukaan lue kirjoja, kun sen voi kuunneella ja keikata samalla nurmikkoa.
Näytetään, miten jonkun ikävän homman saa tehtyä kuuntelemalla hyvää kirjaa, tietysti.