Perin kesämökin, asia tuli yllätyksenä
Muistan tätini vain hauskana nuorena naisena kun olin lapsi. Olin ainoana lapsena paljon hänen luonaan koululaisena, hän opiskeli kasarilla lääkäriksi Oulussa ja siksi vieläkin tykkään oulusta,. Myös tenavat sarjakuva aina muistuttaa tädistäni, hän oli kaunis ja hyvin kasari, tykkäsi nuorisokulttuurista.
Itse olin etelän pikkukylässä mutta lähellä Helsinkiä ja tätäni myös kävi meillä paljon käydessään Helsingissä konserteissa ja minua arvostettiin lpasipiireissä tädin muodikkaiden lahjojen ja etenkin hänen lähettämiensä korttien vuoksi, monesti tenavia, aina hassuja ja huvittavia.
Sitten hän valmistui ja tutustui erääseen viulun soittajan, kivaan Kenneth mieheen Australiasta ja lähti hänen mukaansa. Sitten erkaannuimme täysin, mutta tätini ollut aina ajatuksissani.
Minulla ei ole muita sukulaisia, tai hyvin kaukaisia, olin vanhempieni iltatähti kuten tätinikin isovanhempieni, lapsuuteni oli hyvin onnellinen mutta en voi muistella tätiäni oikein kenellekään.
Eilen sain yhteydenoton asianajajat, tuntui kuin olisin saanut kortin Susanna-tädiltä. Mökki Suomesta meren rannalta, muuta en tiedä, jotenkin odotan jotain hauskaa ja muodikasta.
Kommentit (2)
Ihanaa, itse ostan merenranta mökin kohta kunnes saadaan Puolangan huvila joskus myyntiin, meri on paras ja rakas.
Aivan ihanaa!