Yksinäinen olo :( Ja nyt suunnittelen meneväni vappuna baariin yksin...
Havahduin että onko mun elämä säälittävää? Ei sillä biletyksellä niin merkitystä ole ja ahdistaa vähän kaikki hulina ja häly, mutta jotenkin tuntuu että pitäisi nyt kaikin keinoin yrittää löytää kumppani, tinderit ym. jo koluttu läpi moneen kertaan. Eli toisin sanoen menisin sinne baariin toiveissa löytää kumppani. On se kyllä baareista vaikeaa löytää, mutta jos silloin on paljon porukkaa liikkeellä? Elämäni tuntuu nyt niin säälittävältä että itkettää, ja yksinäinen olo :( Vaikka tiedän että ei yksin asioiden tekeminen ole säälittävää mutta tämä on nyt monen asian summa, ystäviäkään en ole nähnyt pitkään aikaan.
Kommentit (6)
Vähän sama fiilis koko ajan. Vaikka nyt vappuna näenkin ystäviä ja on pitkästä aikaa juttuseuraa vastakkaisesta sukupuolestakin. Mutta en oikein jaksa uskoa juttuun, joten se vain pahentaa ahdistusta. Itse asiassa kokonaan yksin oli helpompaa.
Yksin voi olla ihan vapauttavaa liikkua ulkona. Voi tehdä mitä haluaa ja tutustuu uusiin ihmisiin. Suosittelen 😀
Mä käyn pienen vappuajelun ja bissee juon kotona nojatuolissa.
Vierailija kirjoitti:
Yksin voi olla ihan vapauttavaa liikkua ulkona. Voi tehdä mitä haluaa ja tutustuu uusiin ihmisiin. Suosittelen 😀
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Puhumista kannattaa kokeilla.
Ei kannata murehtia. Moni menee yksin baariin. Karaoke on kivaa ja tanssiminen. Hyvää vappua sinulle!