Oletko kokenut joskus jotain yliluonnollista? Kerätään tähän ketjuun kokemuksia!
Yliluonnollisia kokemuksia koskeva pitkä ketju oli pitkään täällä voimissaan, mutta nyt en enää löydä sitä. Aloitetaan siis uusi :)
Oletko joskus kokenut jotain outoa/pelottavaa, jolle et keksi mitään selitystä?
Itse en ole minkään uskonnon edustaja, mutta kaikelle avoin. Tiedekin pystyy selittämään vasta murto-osan maailman mysteereistä. Itse olen asunut hetken 1910-luvulla rakennetussa talossa, jossa tapahtui kaikkea kummallista, mutta yllättäen vain päiväsaikaan. Perheeni kaikki jäsenet esimerkiksi näkivät monta kertaa peilien kautta heijastuksena vaaleita nykien liikkuvia usva-hahmoja. Eteisen piirongin laatikot aukesivat kerta toisensa jälkeen itsekseen ja talossa kuului säännöllisesti naisäänen hakkaavaa yskintää.
Kommentit (42)
Kävin paskalla. Kun meinasin vetäistä pöntön siellä olikin kirkas vesi. Mitä ihmettä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Muutettiin vanhaan taloon ja puuhaa riitti niin ettei nukkua olisi oikein malttanut.
Olin aamu yöstä olohuoneen sohvalla teetä juomassa, kun (muutaman metrin päässä) alakertaan vievissä rappusissa alkoi kuulumaan samankaltainen ääni mikä kuuluu kun kissa raapii puuta.
Olin jo nousemassa komentamaan kissan hittoon, kun huomasin tämän seuraavan rappusten yläpäässä mielenkiinnolla.
En uskaltanut nousta sohvalta, eikä äänen lähde ole vieläkään selvinnyt.
Rotta/hiiri raapi puuta seinän tai lattian takana, kun kerran kissakin seurasi mielenkiinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kävin paskalla. Kun meinasin vetäistä pöntön siellä olikin kirkas vesi. Mitä ihmettä tapahtui?
Ummetus.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tälläkin hetkellä niin sanotusti paranormaali tilanne päällä. Asumme maalla ja olemme nyt viimeiset kaksi viikkoa seurailleet kummallisia valopalloja pihamaamme yllä öisin. Niitä on ehkä 3-5 ja ne sinkoilevat erikoisesti. Mitä ihmeitä nuo voivat olla? Eivät ole moksiskaan vaikka niitä menee seuraamaan ihan niiden alapuolelle. Ajattelimme jotain dronen tyyppistä mutta mitään ääntä ei kuulu.
Olette varmaankin videoineet noita valopalloja, jos niitä on jo kaksi viikkoa näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ns. kummituskakka.
Vuosia sitten menin joukkoparannustilaisuuteen uteliaisuuttani.
Olikin melkoinen tilaisuus ja sen seurauksena hankala fyysinen vaivani katosi sen tien.
En todellakaan odottanut kokevani siellä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulautunut äärettömyyden ykseyteen.
Mitähän tämä nyt sitten tarkoittaa?
Rajallinen lakkasi olemasta ja rajaton oli, eli aika lakkasi olemasta ja ajaton oli.
Käytitkö jotain psykedeliä?
Ei.
Ei ole olemassa yliluonnollista. Jos telepatiaa olisi, se olisi luonnollista. Jos ennustamista olisi, se olisi luonnollista.
Ai niin, olin yhtenä kesänä ennustaja. Meni tosi hyvin, ja asiakkaat oli oikein tyytyväisiä hyvin onnistuviin ennustuksiin. Itse tiesin kuinka hevoskaa heitin ja hävetti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa yliluonnollista. Jos telepatiaa olisi, se olisi luonnollista. Jos ennustamista olisi, se olisi luonnollista.
Ai niin, olin yhtenä kesänä ennustaja. Meni tosi hyvin, ja asiakkaat oli oikein tyytyväisiä hyvin onnistuviin ennustuksiin. Itse tiesin kuinka hevoskaa heitin ja hävetti.
Sä oletkin feikki.
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni oli juuri kuollut pitkän sairauden jälkeen. Lähdin yksin mökille rauhoittumaan ja muistelemaan häntä. Oli loppukesä tai alkusyksy, ilta oli hämärä ja sää sumuinen. Katselin mökistä järvelle iltateen äärellä ja vuodattelin hiljaisia kyyneleitä. Äkkiä näin järvellä jonkun mustan möykyn, joka lipui hitaasti rantaa kohti. Se ei ollut lintu ja se liikkui kummallisen hitaasti.
Siristelin silmiäni, kun möykky tuli yhä lähemmäs ja lähemmäs. Päätin lähteä rantaan katsomaan tarkemmin. Kävelin rantaa kohti irrottamatta katsettani möykystä, kunnes sydämeni jätti lyönnin väliin. Möykyllä näytti olevan pitkät, harmaat hiukset! Se oli selvästi ihminen, joka näytti kävelevän hyvin hitaasti pohjassa niin, että vain pää oli pinnan yläpuolella. Jalat meinasivat pettää alta ja olin lähellä kaatua, kun käännyin ympäri ja ryntäsin pakokauhussa autolle.
Värjöttelin yön 30min ajomatkan päässä olevan huoltoaseman valaistulla pihalla ja palasin aamulla hakemaan tavarani mökistä. Meillä ei ole mökkinaapureita ja mökki on muutenkin hyvin syrjässä. Tekikö suru oikeasti tepposet vai mitä ihmettä näin sinä iltana? En tiedä, mutta ihokarvat ovat pystyssä nytkin tapausta muistellessa.
Hyi hitto 😳
Olen nähnyt enneunia, jotka ovat sitten toteutuneet. Hieman pelottavaa, sillä en haluaisi tietää etukäteen, mitä tulee tapahtumaan.
Toisaalta olen oppinut iän myötä paremmin hyväksymään enneuneni. Totean vaan, että vai niin tässä sitten käy, enkä enää ahdistu unista niin paljon.
Su sanne kirjoitti:
Joskus lapsina mentiin tutkimaan kaverin kanssa autiotaloa keskellä metsää. Kaveri meni yläkertaan ja minä tutkin alakertaa. Olohuoneeseen mennessä näin sivusilmällä liikettä ja kun käännyin, kurkotti seinästä hyvin laiha ja hyvin kalpea käsi josta puuttui kaksi sormea. Käsi siis tuli seinän sisästä. Aloin huutaa ja juoksin ulos. Kaverikin tuli huutaen ulos ja kertoi kiihtyneenä,miten yläkerrassa oli irtopäitä. Myöhemmin tunnusti huijanneensa. Ei uskonut, kun intin nähneeni sen käden ihan oikeasti .
Meillä meni välit poikki "kun valehtelin" ja teki minusta vitsin kertomalla asiasta muille,toiset lapset sitten huuteli "Varo se käsi on sun takana!"
Olisiko joku voinut vitsillä kiinnittää seinään mallinuken käden jota pelästyit?
Tai olisiko voinut olla vaaleaa kangasta jonka mielikuvituksesi muutti kädeksi?
Vierailija kirjoitti:
Paras ystäväni oli juuri kuollut pitkän sairauden jälkeen. Lähdin yksin mökille rauhoittumaan ja muistelemaan häntä. Oli loppukesä tai alkusyksy, ilta oli hämärä ja sää sumuinen. Katselin mökistä järvelle iltateen äärellä ja vuodattelin hiljaisia kyyneleitä. Äkkiä näin järvellä jonkun mustan möykyn, joka lipui hitaasti rantaa kohti. Se ei ollut lintu ja se liikkui kummallisen hitaasti.
Siristelin silmiäni, kun möykky tuli yhä lähemmäs ja lähemmäs. Päätin lähteä rantaan katsomaan tarkemmin. Kävelin rantaa kohti irrottamatta katsettani möykystä, kunnes sydämeni jätti lyönnin väliin. Möykyllä näytti olevan pitkät, harmaat hiukset! Se oli selvästi ihminen, joka näytti kävelevän hyvin hitaasti pohjassa niin, että vain pää oli pinnan yläpuolella. Jalat meinasivat pettää alta ja olin lähellä kaatua, kun käännyin ympäri ja ryntäsin pakokauhussa autolle.
Värjöttelin yön 30min ajomatkan päässä olevan huoltoaseman valaistulla pihalla ja palasin aamulla hakemaan tavarani mökistä. Meillä ei ole mökkinaapureita ja mökki on muutenkin hyvin syrjässä. Tekikö suru oikeasti tepposet vai mitä ihmettä näin sinä iltana? En tiedä, mutta ihokarvat ovat pystyssä nytkin tapausta muistellessa.
Näit vedessä jonkin eläimen, ehkä piisamin, saukon tai hylkeen. Hämärässä ja sumussa et nähnyt sitä tarkasti, ja jostain syystä aivosi tulkitsivat sen ihmisen pääksi. Sitä en voi selittää, miksi tulkitsit näköhavaintosi väärin ja pelästyit sitä, ne syyt ovat omien korviesi välissä. Mutta mitään yliluonnollista näkemässäsi ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin vanhassa asunnossa keittiöstä meteliä kuin joku tiskaisi raivolla. Luulin kissojen hyppivän tiskialtaassa ja nousin jo mennäkseni komentamaan,kun samassa tajusin toisen kissan makaavan ikkunalaudalla ja toisen nojatuolissa.
Raivotiskaaja asialla. Sukua raivosiivoajalle.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Sulautunut äärettömyyden ykseyteen.
Mitähän tämä nyt sitten tarkoittaa?
Tämä tarkoittaa huuhaahihhulointia, voi suoltaa siansaksaa ja tuntea tunteita
Käytitkö jotain psykedeliä?