Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemattomien ihmisten luoma vihasuhde sinuun

Vierailija
22.04.2022 |

Miten selität asian itsellesi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tunnetko näitä ihmisiä?

-En ole koskaan tavannut.

Vierailija
2/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on jaettu saatanan kuvia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo minulle kuulu millään tavoin. Olen täysin ulkopuolinen ihminen .

Vierailija
4/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pukeutunut liituraitapukuun ja ottanut sitten kuvia. Olisi jotain mitä katsella.

Vierailija
5/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella pitää olla mielekäs harrastus.

Vierailija
6/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkiin. Liituraitatakkiin.

Vierailija
7/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt vaan vihaavat kaikkia miehiä vaikka ei olisi koskaan edes tavannut minua

Vierailija
8/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naamassa on jotain mikä ärsyttää ja luo ennakkoluuloja

Vierailija
9/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit laittanut sellaisen mafiamaisen silkkiliinan vielä taskuun niinkuin mies. Se tasku mikä on joissain takeissa.

Vierailija
10/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ihmisiä, joten kuvittelen heidänkin vihaavan minua.

Vierailija
11/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten massasieluisuus, hiekkaalaatikkoapinointi. Ja silkka pahantahtoinen halu vihata täysin tuntematonta vastoin minkäänlaista oikeata parempaa tietoa tästä.

Astukaa vihaajat esiin vain rohkeasti.

Vierailija
12/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni tärkeäksi ja merkittäväksi maanpäällä tallustavaksi yksilöksi. Olen kiitollinen, jos tuntemattomat lähettävät minulle energiaa.

Vierailija
13/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni sai eron jälkeen monet tutut inhoamaan minua niin kuvittelen nykyään melkein kaikista että inhoavat minua enkä voi sille mitään.

Vierailija
14/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompaa vihata sitä, jota kohtaan tehdään väärin kuin tunnistaa sairaat ominaisuudet itsessään. Tsemppiä vaan.

Vierailija
15/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitän tämän muiden ihmisten katkeruudella ja kateudella, sekä pelolla, että hekin voivat menettää saavuttamansa.

Olen eronnut, hyvätuloinen kahden lapsen sinkkuäiti. Minuahan vihaavat suurinpiirtein kaikki. Köyhät on kateellisia tuloistani, lapsettomat lapsistani (siis ne, ketkä lapsia haluaa), lapsettomat, jotka eivät pidä lapsista, taas vihaavat lisääntyjiä, ydinperheissä elävät äidit on kateellisia mun säännöllisistä lapsivapaista, sinkkumiehet mua vasta vihaakin (tätä en ihan tajua, mutta varmaan liittyy jotenkin siihen, että haluavat pariutua ja ärsyttää, että otin jonkun muun miehen tekemään lapset kanssani tai jotain). Ydinperheissä eläviltä varatuilta miehiltä voi tulla sympatiaa, mutta vain jos nämä miehet tietävät mun olevan top10% tuloluokassa ansiotuloiltani. Jos eivät tiedä mun tuloja, vihaavat mua, koska ajattelevat mun olevan "yhteiskunnan elätettävänä" ja eronneesta naisesta, jolla lapsia, johtavat ajatuksen, että mitä jos heidänkin vaimonsa lähtee.

Vierailija
16/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on jotakin, joka herättää ihmisissä sisäisen demonin. Ei ehkä vihaa, mutta tarvetta haleksia ja ylentää itseään. En ole koskaan oikein ymmärtänyt mitä se on, ajoittain tajuan siitä aavistuksia. Kauheaa, olen mennyt tämän vuoksi ihmisenä täysin rikki.

Vierailija
17/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on jotakin, joka herättää ihmisissä sisäisen demonin. Ei ehkä vihaa, mutta tarvetta haleksia ja ylentää itseään. En ole koskaan oikein ymmärtänyt mitä se on, ajoittain tajuan siitä aavistuksia. Kauheaa, olen mennyt tämän vuoksi ihmisenä täysin rikki.

On mahdollista, että et ole astunut täyteen potentiaaliisi ja voimaasi, jonka muut vaistoavat. Halveksivat sitten miten pienennät itseäsi muita miellyttääksesi. Yrittävät voittaa vielä kun siihen mahdollisuus. Ota paikkasi maailmassa ja ympäröi itsesi vertaisillasi, niin ongelman pitäisi jäädä taaksesi.

Vierailija
18/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Joku harras uskovainen suutui aina minut nähdessäni tuskin ja muuttui kiukkuiseksi. Hänellä oli jokin fobia ja tulkitsi ulkomuotoni perusteella minut johonkin mihin en kuulu. Annoin olla. Narsistinen nainen räjähti. Käänsin selän. Seurauksena täysin ventovieraat naiset kytivät vihaisen katseensa minuun. Nauroin salaa parhaani. Omilleen on helpoin valehdella, mutta koska en tiedä edes noiden naisten nimeä. Jätin korjaamatta selkeästi päästään sairaan naisen kavereilleen kertomat valheet. Täysin vieras kun vihaa. Ei ole mun kaveri voi joko siis nauraa salaa tai antaa olla. Hölmöt naiset kun ei tajua, et oma on valehdellut. Miksi siis yrittää korjata koko tilannetta, kun siitä ei ole mitään hyötyä. Vai onko?

Vierailija
19/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kateus

2. luulot eli kuvittelevat päässänsä asian= totuuden olevan tyyliin k vaikka totuus on m.

3. Eri arvot. Luulevat omien arvojensa olevan nro yksi. Näinhän ei tietenkään ole, paitsi moraaali.

Siinäpä aluksi..

Vierailija
20/20 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Joku harras uskovainen suutui aina minut nähdessäni tuskin ja muuttui kiukkuiseksi. Hänellä oli jokin fobia ja tulkitsi ulkomuotoni perusteella minut johonkin mihin en kuulu. Annoin olla. Narsistinen nainen räjähti. Käänsin selän. Seurauksena täysin ventovieraat naiset kytivät vihaisen katseensa minuun. Nauroin salaa parhaani. Omilleen on helpoin valehdella, mutta koska en tiedä edes noiden naisten nimeä. Jätin korjaamatta selkeästi päästään sairaan naisen kavereilleen kertomat valheet. Täysin vieras kun vihaa. Ei ole mun kaveri voi joko siis nauraa salaa tai antaa olla. Hölmöt naiset kun ei tajua, et oma on valehdellut. Miksi siis yrittää korjata koko tilannetta, kun siitä ei ole mitään hyötyä. Vai onko?

Hyötyhän riippuu täysin siitä mitä valehdeltiin ja oletko sinäkin sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän