Julkkikset käyvät terapiassa mutta taviksille syötetään vain lääkkeet
Yksikin julkkis joka söisi lääkkeitä muuttuisi zombiksi ja eihän se käy julkkikselle. Taviksia voi kyllä lääkitä
Kommentit (6)
Terapia on kallista ilman Kelan tukea. Tarkoitat julkkiksilla varmaan rikkaita julkkiksia, heillä on varaa maksaa terapiasta. Kyllä taviskin pääsee terapiaan, jos maksaa sen kokonaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Terapia on kallista ilman Kelan tukea. Tarkoitat julkkiksilla varmaan rikkaita julkkiksia, heillä on varaa maksaa terapiasta. Kyllä taviskin pääsee terapiaan, jos maksaa sen kokonaan itse.
Näinhän se on. Suomessa on huutava pula esim. psykoterapeuteista, ja vain harva pääsee Kelan tukemaan terapiaan. Siitäkin jää itse maksettavaksi noin 30 eurosta ylöspäin/kerta, ja kun psykoterapiassa olisi käytävä ainakin se kerta viikossa kertyy sille monen kohdalla liikaa hintaa.
Nämä ns. julkkikset pystyvät maksamaan yksityiselle joten heidän on helpompi päästä terapian piiriin.
Kyllä ne nappia nappaa julkiksetkin. Toki käyvät terapiassakin.
Mun puoliso sai juuri loppuun kolmen vuoden Kela -terapian. Kyllä niitä tavikset saa ihan normaalisti.
Kävin julkisella puolella psykiatrian erikoislääkärin vastaanotolla useamman vuoden. Toimi psykoterapeuttina, vaikeat lapsuuden traumat. En täyttänyt mitään hakemuksia kelaan.
Julkkisten mielenterveys ongelmat lieviä, esim kahvikuppi neuroosi
Työttömät taas ovat vakavasti sairaita ja tarvitsevat usein lääkehoitoa, ajoittain jopa osastolla