Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö jotain markettivaatetta niin, että ostatte aina uuden samaa kokoa sovittamatta?

Vierailija
22.04.2022 |

Minä olen ostanut samoja. Kätevää. Ruokaostosten lomassa. Siihen menee sekunti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja jälkeenpäin ole katunut asiaa katkerasti kun materiaali onkin vaihdettu vaivihkaa halvempaan ja oudosti vain toiseen suuntaan venyvään niin että vaate ei olekkaan lainkaan istunut tai vaihtoehtoisesti ekassa pesussa venynyt/kutistunut todella oudosti (alusvaatteissa).

Vierailija
2/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Prisman 10 e rintaliivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan aina 2-3 krr vuodessa Zalandolta bisnes-kotelomekkoja, siis samalla merkillä on pari kolme eri mallia ja mitoitus on tarkkaa. Aina onnistuu! Ei ole nyt ihan market, mutta vähän sama asia.

Vierailija
4/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osta vaatteita marketeista, vaan tilaan kaiken nettiliikkeistä. Jos ostan jonkun hyvän voin tilata samoja useamman lisää. Esim t-paitoja, college-housuja, pikkareita, rintsikoita ja kesämekkoja olen ostanut samanlaisia lisää.

Vierailija
5/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osta vaatteita marketeista, vaan tilaan kaiken nettiliikkeistä. Jos ostan jonkun hyvän voin tilata samoja useamman lisää. Esim t-paitoja, college-housuja, pikkareita, rintsikoita ja kesämekkoja olen ostanut samanlaisia lisää.

Monetko college-housut tarvitset?

Vierailija
6/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia en ole koskaan sovittanut kaupassa ja aina on osunut.

Vierailija
7/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ainoan kerran. Ostin kahdet saman merkkiset farkut sovittamalla vain toiset. Onneksi sentään seuraavana päivänä sovitin niitä toisiakin, ja takaisin markettiin lähtivät. Jostain kumman syystä ne kaupassa sovitetut istuivat mahtavasti, mutta niitä toisia en saanut kiinni.

Vierailija
8/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla varmaan n.10.

Vierailija
9/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokihan sitä tarvitsee useammat kuin yhdet. Eikö sulla ole kun ne yhdet kulahtaneet?

Vierailija
10/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ainakin Lidlin legginssejä, hyviä ja halpoja.

Vierailija
11/11 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokihan sitä tarvitsee useammat kuin yhdet. Eikö sulla ole kun ne yhdet kulahtaneet?

Mihin tarvitsee useammat kuin yhdet? Mulla on yhdet (ei kulahtaneet), enkä keksi miksi tarvitsisin toiset. Harvoinhan niitä edes käytetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan