tekee aivan järjettömästi mieli miehen elintä
Kommentit (64)
Kyllä ottaa miehelle kovasti..naista täytyy yrittää alentaa hinnalla millä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullekkin sitä mitä kukin haluaa..eikö niin. Et sinä tai kukaan voi prferoida muun puolesta mikä parasta on.
Eihän homomiehellekkään sanota, että pillu se on paras, tai lesbolle, ettet voi nauttia ilman kalua.
Onhan miehiä jotka haluavat vain suuseksiä jne jne loputonta kertomusta.
Kaikista kamalinta pahuutta on kieltää joltakin se, mistä toinen nautii, varsinkin kun se on ihan sallittua ja normaalia, eikä laitonta,ja koitta vielä halventaa sitä.
Tätä joidenkin miesten vihaa naiseen, joka puhuu naisten nautinnon puolesta en voi käsittää enkä hyväksyä.
Meillä ei Putin määrää kuka mitenkin seksinsä toteuttaa, eikä ole yhtä "oikeaa" tapaa, ei vaikka kuinka jotkut miehet niin haluaisivat.
.
Entä jos nainen haluaa vain yhdyntää? Miksi aina ajatellaan, että mies haluaa sitä?
Miten niin enä jtos? Sitten haluaa ja toivottavasti saa myös.
Mutta entä jos nainen haluaakin sillä pelkällä klitoriksella? Etkö anna, kun se on paha ja arsyttävää ja väärin saatu? NINKÖ?
Vai onko vaan pakko väskisin yrittää naimalla saada, hautaan asti..ja kun ei saa, pitää olla ilmanko, loppuelämä, kun sinusta se on väärin...
Olen itse nainen, mitä sinä minulle huudat? Ei ole väärin haluta saada pelkällä klitoriksen päällä. Mutta jos näin on, niin eihän naisen kannata yhdyntään ryhtyä edes jos se ei tuota tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottaa miehelle kovasti..naista täytyy yrittää alentaa hinnalla millä hyvänsä.
Sinähän se naisia alennat, kun tulet joka ketjuun jankkaamaan vaikka nainen haluaisi yhdyntää niin heti leimaat hänet mieheksi tms.
Ai, täällä onkin vain 1 keskustelija!