tekee aivan järjettömästi mieli miehen elintä
Kommentit (64)
No kuinka sitten om mahdollista saada ihan yksinääkin orgasmin, ja niinhän mieskin voi saada.
Onko kenties joku kaukoyhteys...älkää viitsikö. Ei se kalu ole sen tärkeempi kuin naisenkaan elin.
Taas tätä kalu-maailman-napa..
Vierailija kirjoitti:
No kuinka sitten om mahdollista saada ihan yksinääkin orgasmin, ja niinhän mieskin voi saada.
Onko kenties joku kaukoyhteys...älkää viitsikö. Ei se kalu ole sen tärkeempi kuin naisenkaan elin.
Toki orgasmin voi saada mutta eihän pelkkö orgasmi sitä panetusta poista! Sen jälkeenhän vasta tekeekin mieli saada se elin sisään. Kyllä minulle ainakin se penis on aivan elintärkeä seksuaalisen tyydytykseni kannalta. On maailman paras tunne, kun mies työntää sen kovan kullin sisääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki orgasmin voi saada mutta eihän pelkkö orgasmi sitä panetusta poista! Sen jälkeenhän vasta tekeekin mieli saada se elin sisään. Kyllä minulle ainakin se penis on aivan elintärkeä seksuaalisen tyydytykseni kannalta. On maailman paras tunne, kun mies työntää sen kovan kullin sisääni.
Se on sitten henkilöstä kiinni. Kaikki eivät siitä saa nautintoa. Eikö sekin asia ole hyväksyttävä? Sitäkö ei saisi sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sitten henkilöstä kiinni. Kaikki eivät siitä saa nautintoa. Eikö sekin asia ole hyväksyttävä? Sitäkö ei saisi sanoa?
Tottakai sen saa sanoa, mutta miten se liittyy aloitukseen, jossa sanotaan, että tekee järjettömästi mieli elintä? Miksi siinä pitäisi alkaa keskutelemaan, että osa ei kullista pidä? Jos ei pidä kullista, niin miksi edes olla miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanoihaluavasi miehen elintä..et muuta.
Niin, eihän se nautinto tosiaankaan tule pelkällä kalulla todellakaan.
Niin, nimenomaan haluan miehen elintä. Se elinhän sen suurimman nautinnon tuottaa.
Ai, aina luullut ja kokenut, että naiselle (minulle siis) sen nautinnon tuottaa oma elin. Ja kaippa se miehellekin se oma elin on se nautinnontuottaja.
Se mieshän työntää sen elimensä naisen elimeen.... Ei minun elin ainakaan ilman täytettä saa nautintoa...
Näinpä. Mutta kun täällä eräs haluaa vängätä ja vängätä niin annetaan hänen mesota itsekseen.
Miksi yrität ohjailla ihmisten mielipiteitä, tai suorastaan kieltää erilaiset käsitykset kuin itselläsi on.
Kaippa tämäon keskustelupalsta, jossa erilaiset mielipiteet ovat ihan hyvät. Tylsää jos täällä olisivat kaikki toitottamassa samaa asiaa..
MUKANA.
Minunkin tekee mieli miehen elintä.
Vierailija kirjoitti:
MUKANA.
Minunkin tekee mieli miehen elintä.
Teidän pitää perustaa kerho!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sen saa sanoa, mutta miten se liittyy aloitukseen, jossa sanotaan, että tekee järjettömästi mieli elintä? Miksi siinä pitäisi alkaa keskutelemaan, että osa ei kullista pidä? Jos ei pidä kullista, niin miksi edes olla miehen kanssa?
Saman voisi kysyä toisinkin päin. Miksi mies edes olisi naisen kanssa, joka ei hänen elintään halua? Ei mitään järkeä. Yleensä heterosuheissa menee niin, että mies palvoo naisen pillua ja nainen miehen elintä. Jos ei, niin jossain mättää. Ei olisi tullut mieleenkään seurustalla tai olla parisuhteessa naisen kanssa, jota ei olisi panettanut ja halunnut kaluani ehdottomasti sisäänsä helpottamaan panetusta. Vaimoni halusi kanssani naimisiin, kun lupasin hänelle heti nuoreana, että hän saa aina kaluani kun sitä haluaa. Näin on mennyt koko ikä, enkä ole lupaustani pettänyt. Sehän on selvää, että hänen halunsa on lisännyt minunkin haluja.
En pysty fyysisesti auttamaan, mutta voin omistaa ajatuksen sinulle silloin, kun minulla on "ne touhut" menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on paljon yhteistä. Itsellenikin penis on elintärkeä seksuaalisen tyydytykseni kannalta :-D Mutta tosissaan, ei tekopimppa taida oikeaa naista korvata: Kiihkeät suudelmat, naisen tuoksu, hyväily puolin ja toisin, ja sitten lopuksi siementen laukeaminen tyveä myöden pimppaan työnnetystä peniksestä matkalle kohti munasolua. Nämä jäisivät puuttumaan. Alkaakin jo alapää valmistautua pelkästään tämän asian auki kirjoittamisestakin. Mitenkäs tämän nyt hoidan 😬
Täällä sitä nyt valitetaan tällaisia. En minäkään sitä aikoihin ole saanu.
Eihän ne sulje toisiaan ollenkaan pois. Voihan siitä kalusta tykätä vaikka kuinka , mutta jos ei sillä silti pelkästään saa, niin sitten ei.
taas tätä samaa jauhamista ja kummallista "jos et tule hulluksi ellet saa kullia sissäsi, olet vääränlainen ja sinua pitää vihata ja sua saa sanoa huonoksi". Mitä ihmettä taas.
Ja sulle paappa, olet itse monasti sanonut, ettei vaimosi saa kalulla orgasmia. Mitä selität. Onko vaimosi siis huono?
Voihan sitä yhdyntää haluta kovastikkin silti.
Kasvakaa jo aikuisiksi, ja hyväksykää tosiasiat.
Vain harva nainen saa orkun vain panemalla.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne sulje toisiaan ollenkaan pois. Voihan siitä kalusta tykätä vaikka kuinka , mutta jos ei sillä silti pelkästään saa, niin sitten ei.
taas tätä samaa jauhamista ja kummallista "jos et tule hulluksi ellet saa kullia sissäsi, olet vääränlainen ja sinua pitää vihata ja sua saa sanoa huonoksi". Mitä ihmettä taas.
Ja sulle paappa, olet itse monasti sanonut, ettei vaimosi saa kalulla orgasmia. Mitä selität. Onko vaimosi siis huono?
Miten tämä liittyy aloitukseen, jossa nainen tarvitsee välttämättä kalua?
Vierailija kirjoitti:
Sinä KH aina unohdat, että vaimoni sai ekat 40 vuotta tuhansia orgasmeja naimalla. Vaikka viimevuodet halunnut esin suuseksillä on sen jälkeen halunnut ehdottomasti kalua sisäänsä. Muuten ei poistu panetus. En ole ollenkaan varma, etteikö saisi vieläkin naimalla, jos sitä edes yritettäisiin. Tai sitten vain nauttii nykyisin enemmän orgasmin jälkeisestä yhdynnästä. Ainakin pillu ottaa kaluni innokkaasti vastaan ollen vieläkin jännittyneenä ja kiimassa. Vaimolla yhdynnät on pakollinen osa seksiä. Muuten ei suostu seksiin ollenkaan. En olisi muunlaista naista itselleni valinnutkaan. Muut miehet tekee mitä lystäävät.
Itseni on aina sytyttänyt parhaiten naisen halu ja kiima. Tästä oli taas hyvä esimerkki muutaman päivän takaa, kun vaimo yllättäen sanoi, että ota nappisi ajoissa. Ilmoitti siten haluavansa seksiä. Kuten tunnettu, niin naisilla halut vaihtelee aika paljon ja nyt kun ikää yli 60v niin tuntunut, ettei aina ole niin kovin innoissaan. Mutta toista oli taas viimeksi. Havaitsin heti, kun aloin nuolemaan, että vaimo oli kovassa kiimassa ja panetus kova. Tiesi, että orgasmin nuolemista tulee helppoa ja nautinnolllista. Siinä vaiheessa alkoi jo omassakin päässä surisemaan kiimasta. Olisi varmasti pärjännyt ilmankin napin ottoa, sen verran kovat oli omatkin kierrokset vaimon rajun orgasmin jälkeen, kun pääse upottamaan kalun tyveä myöten hanakkaasti ottavaan pilluun. Ei siinä kauaa tarvinnut soutaa, kun pyörähti aivoissa asti. Ihan parhautta, tunsi olevansa haluttu ja mies.
Olisihan aika kornia, jos vaimoni ei himoitsisi 20/15cm kaluani. Ottajia olisi ollut varmaan muitakin. Nyt hän varasi sen itselleen koko iäksi, eikä siihen ole muilla naisilla ollut asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sanoihaluavasi miehen elintä..et muuta.
Niin, eihän se nautinto tosiaankaan tule pelkällä kalulla todellakaan.
Niin, nimenomaan haluan miehen elintä. Se elinhän sen suurimman nautinnon tuottaa.
Ai, aina luullut ja kokenut, että naiselle (minulle siis) sen nautinnon tuottaa oma elin. Ja kaippa se miehellekin se oma elin on se nautinnontuottaja.
Se mieshän työntää sen elimensä naisen elimeen.... Ei minun elin ainakaan ilman täytettä saa nautintoa...
Näinpä. Mutta kun täällä eräs haluaa vängätä ja vängätä niin annetaan hänen mesota itsekseen.
Miksi yrität ohjailla ihmisten mielipiteitä, tai suorastaan kieltää erilaiset käsitykset kuin itselläsi on.
Kaippa tämäon keskustelupalsta, jossa erilaiset mielipiteet ovat ihan hyvät. Tylsää jos täällä olisivat kaikki toitottamassa samaa asiaa..
Menetkö keskustelupalstalla julistamaan klitoriksen ihanuutta myös ketjuihin, joissa puhutaan hiukkaskiihdyttimestä, Dianan kuolemasta tai Mozartin musiikista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä KH aina unohdat, että vaimoni sai ekat 40 vuotta tuhansia orgasmeja naimalla. Vaikka viimevuodet halunnut esin suuseksillä on sen jälkeen halunnut ehdottomasti kalua sisäänsä. Muuten ei poistu panetus. En ole ollenkaan varma, etteikö saisi vieläkin naimalla, jos sitä edes yritettäisiin. Tai sitten vain nauttii nykyisin enemmän orgasmin jälkeisestä yhdynnästä. Ainakin pillu ottaa kaluni innokkaasti vastaan ollen vieläkin jännittyneenä ja kiimassa. Vaimolla yhdynnät on pakollinen osa seksiä. Muuten ei suostu seksiin ollenkaan. En olisi muunlaista naista itselleni valinnutkaan. Muut miehet tekee mitä lystäävät.
Itseni on aina sytyttänyt parhaiten naisen halu ja kiima. Tästä oli taas hyvä esimerkki muutaman päivän takaa, kun vaimo yllättäen sanoi, että ota nappisi ajoissa. Ilmoitti siten haluavansa seksiä. Kuten tunnettu, niin naisilla halut vaihtelee aika paljon ja nyt kun ikää yli 60v niin tuntunut, ettei aina ole niin kovin innoissaan. Mutta toista oli taas viimeksi. Havaitsin heti, kun aloin nuolemaan, että vaimo oli kovassa kiimassa ja panetus kova. Tiesi, että orgasmin nuolemista tulee helppoa ja nautinnolllista. Siinä vaiheessa alkoi jo omassakin päässä surisemaan kiimasta. Olisi varmasti pärjännyt ilmankin napin ottoa, sen verran kovat oli omatkin kierrokset vaimon rajun orgasmin jälkeen, kun pääse upottamaan kalun tyveä myöten hanakkaasti ottavaan pilluun. Ei siinä kauaa tarvinnut soutaa, kun pyörähti aivoissa asti. Ihan parhautta, tunsi olevansa haluttu ja mies.
Juu sitähän te haluatte - tuntea olevanne haluttu ja mies. Ja mikäs sinä olet hulluksi nimittelemään? Tekeekö se klitoriksesta silmissäsi huonommaan. Mitähän vaimosi sanoisi...
Kauhean kova olet kehumaan itseäsi kyllä!
Olenko minä huono jotenkin naisena, kun kunkirjoitan totuuden siit, ettei aikki naiset VAAN SAA pelkällä panolla.
Haluatteko kenties kivittää kuoliaaksi vai mitä, kaikki jotka eivät saa yhdynnässä ja jopa sanovat sen?
Minä nautin seksistä, yhdynnästä ja kalusta, eritoten sen hoitamisesta suulla...olenkin tänne kirjoitanut miten se tehdän,ja TE miehet olette runsain mitoin peukuttaneet.
Voi teitä miten rajoittuneita ovat mielenne ja miten itsekkäitä olettekaan!
Noniin, eiköhän kaikki nyt taas anneta KH:n jankata klitoriksen välttämättömyydestä ihan itsekseen. Minä en ainakaan kommentoi enää yhteenkään jankutusviestiin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Noniin, eiköhän kaikki nyt taas anneta KH:n jankata klitoriksen välttämättömyydestä ihan itsekseen. Minä en ainakaan kommentoi enää yhteenkään jankutusviestiin mitään.
Lupaukset pitää sitten pitää myös!
Muna-ja panohullu mies.
Saatko jotain kiksejä siitä että haluat mollata klitorista? Onko nainen oikeasti hullu, jos rakastaa klitoristaan, joka tuo niin jumalattomasti nautintoa?
Hävetkää muutkin myötähäpeää..