Te-Toimisto ei pakota ketään vastaanottamaan työtä!
Kommentit (7)
Miten se pakottaisi? Lähettämällä korstot ovelle? Tukien saanti tilille voi toki tyrehtyä.
Työnhakija on henkilö, joka hakee töitä eikä välttele niitä. Vain työtön työnhakija on oikeutettu työttömyysetuuteen.
Pakottaa vastaanottamaan moitteita, kirjeitä ja viestejä jatkuvana pomm*tuksena?
Kannattaa alkaa valittamaan päätöksistä eteenpäin..ei tollanen käytös ole enää normaalia mitä työvoimatoimisto,kela sekä sossu pitää yllä. Missään ei ole sellaista lakia että ihmisiä saa uhkailla,kiristää jatkuvalla syötöllä.
Mielenkiintoinen toi työvoimatoimisto; tyhmempi voisi luulla, että sieltä saa duunia. Toimisto perustuu siihen, että työtöntä pompotetaan ja uhkaillaan ja tietyt muodollisuudet on hoidettava tai tuet alenee. Mitään tekemistä sillä ei ole työn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa alkaa valittamaan päätöksistä eteenpäin..ei tollanen käytös ole enää normaalia mitä työvoimatoimisto,kela sekä sossu pitää yllä. Missään ei ole sellaista lakia että ihmisiä saa uhkailla,kiristää jatkuvalla syötöllä.
Ei tässä maassa saa oikeutta. Olen valittanut oikeuteen mm kelan toimista, no mitäpä luulette auttoiko se. Selvää on että en suostu mihinkään kiristykseen enkä mene yhteenkään käskettyyn tapaamiseen. Olen aikuinen ihminen ja mulla on vapaa tahto. Ihmisten ei pidä totella orjatyöhön painostamista. Kun kukaan ei tottele, se loppuu siihen.
Karenssilla uhkailu on pakottamista. Varmasti hyödyllistä saada pakotettu työntekijä. Jatkuvasti saikulla.