Oletko laittanut mihinkään kauppaan toivettasi jostain tuotteesta esim. minuntoive.fi-sivuston kautta?
Mitä tuotetta toivoit? Saitko tuotteen kyseiseen kauppaan? Vastattiinko toiveesi sähköpostiin mitään (toiveen mukaan voi laittaa oman sähköpostiosoitteen)? Menikö toiveesi toteutumiseen kuinka kauan?
Ainakin meidän lähi-S-marketissa on alkanut näkymään noita "toteutunut asiakkaan toive"- tjs lappuja. Mietin, että pitäisikö minunkin toivoa paria tuotetta takaisin kaupan hyllyyn. 🤔
Kommentit (4)
Laitoin läheiseen K-Kauppaan kaksi toivetta. K-Kauppojen omien sivujen kautta. Molemmat toteutuivat nopeasti. Ja kyseessä on vieläpä aivan mahdottoman pieni kauppa. Olen vaikuttunut.
Voisi kokeilla. Yritin kerran antaa k-ryhmälle (tai sen tuotemerkille) palautetta ja silloin palautesivu ei toiminut, sen oli joku sabotoinut - sain trollauksen. Siitä on jonkin aikaa jo. En toisaalta ihmettele kun on halpamerkkejä myynnissä, myös taloyhtiössä on halpamerkki siivousfirmana ja mikään ei toimi. Joskus taas laatu ja hinta kohtaa.
Olen laittanut ja monta toivetta on toteutunutkin. Esim. Lay's BBQ sipsejä juuri tänäänkin ostin kun niitä itse toivoin heti kun tuo toivehässäkkä tuli. Siitä saakka meillä on kuulunut valikoimaaan.
Sen kun laitat oman toiveesi, ei se mitään maksakaan.