Millainen päivä sinulla on tänään ollut?
Millaiset tunnelmat nyt illalla? Mitä odotat huomiselta?
Kommentit (11)
Aika mene pihaa laittaessa: haravoimista ja kukkasipulien istuttamista....
Mites muut, laitatteko kukkia kevääksi?
Mukavan kiireetöntä ja saatiin samalla sieniäkin (ainakin joulupöytään)
Miehellä oli siis vp, samoin mulla. Mies hoiteli nuoremmat kotosalla.
Vierailija:
Mukavan kiireetöntä ja saatiin samalla sieniäkin (ainakin joulupöytään)
Miehellä oli siis vp, samoin mulla. Mies hoiteli nuoremmat kotosalla.
Jaa, huomisen odotukset unohtu. No omakin piha pitäis laitella " talviunille" ja mummin luona käydään.
Fiilikset on leppoisat :) paitsi etten millään malttais lähtee nukkumaan, kun täällä on niin hiljasta!
Mies ei ollut vaivautunut viemään lasta tarhaan, vaan olivat lorvineet sisällä koko päivän. Kiukutti lapsen puolesta.
Kauppatavaroiden raahaaminen ärsytti.
Lapsen mummu halusi lapsen yökylään. Soitin parille kaverille, josko yhdelle oltaisiin menty, kukaan ei päässyt.
Nyt olen mussuttanut yksin suklaata kotona miehen ollessa töissä ja toljottanut tv:tä/roikkunut netissä.
Aika turha päivä siis :P
Huomisesta odotan vähän parempaa, aion nukkua pitkään, mennä kunnon juoksulenkille, aloittaa puhdistuskuurin, käydä kylässä ja viettää lapsen kanssa mukavan illan :)
Aloitin perjantain urheilulla,ja hyvällä lounaalla, jonka jälkeen luin lehtiä rauhassa. Kirjoitin kirjaa ja join hyvää viiniä ystävien seurassa. Muutama puhelu miehelle kotiin.
lapsi vesirokossa ja kulta iltavuorossa.. Kun tuli kotiin, nukahti melkeen samantien.. Hirvee PMS.. Hävettää kun oon hermonnu koko päivän sen takia..
Sain aamuyöstä vähän unta, pitkästä aikaa. Aamulla olo oli siis kai vähän parempi kuin yleensä. Paljon kahvia ja puheluita, mutta töistä ei kyllä tullut yhtään mitään. Mies toi take away:n päivälliseksi ja roskaruoasta ja parista paukusta sain yököttävän olon. Mutta ihan kivaa jutustelua kai miehen kanssa. Nyt poden taas unettomuuttani ja katselen puolella silmällä mitä lie elokuvaa. Väsyttäisi niin kamalasti. Masentaa vähän ja kaikenlaista pyörii mielessä.
kotiinpalattuani mielessä jäytää vain rinnassa oleva kasvain, josta en vielä tiedä onko se hyvänlaatuinen vai pahanlaatuinen :( Heräsin puoli tuntia sitten ja otin Zirdaludin, mutta taisi olla susi-kappale, kun ei nukuta yhtään.
Toivottavasti uutiset kasvaimesta ovat hyviä ja huoli osottautuu turhaksi.
t. toinen uneton
Mies hiippaili ensin vierestäni aamupalalle ja sitten lapsi kohta perässä. Herättää aina minut noustessaan, mutta nyt oikein hiipi hiljaa pois vuoteesta isin luokse. Tuli jotenkin hyvä mieli, kun antoivat minun jäädä nukkumaan vielä. :) 10
Yö oli ollut katkonainen. Siivosin, söin ja kävin postissa. Sen jälkeen iltavuoroon töihin. Kotiin tulin klo 21.45. Väsyttää.
Huomiselta odotan lepoa ja ystävien tapaamista.