AMK valintakoe kevät 2022
Yhteishaku meni jo, nyt valintakokeet edessä! Minne laitoitte hakemusta ja oletteko jo aiemmin hakeneet? Menettekö ensikertalaisina vai ei-ensikertalaisina? Kuinka olette valmistautunut pääsykokeisiin?
Joka tapauksessa tsemppiä meille kaikille! :)
Kommentit (2045)
Tää odottaminen on todella tuskallista. Milloin voisi olla jo realistista alkaa tarkistelee opintopolkua? Voiko tosiaan olla jo juhannusviikolla tuloksia?
Hakisko palstalaisista kukaan yamk opintoihin? Itse hain. Valintakokeisiin oli varattu varsin pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Tää odottaminen on todella tuskallista. Milloin voisi olla jo realistista alkaa tarkistelee opintopolkua? Voiko tosiaan olla jo juhannusviikolla tuloksia?
Ilmeisesti voi.
Argh tää odottelu käy hermoille. Onko ensihoidon todistusvalinnan varasijat kuinka taipuvaisia liikkumaan? Oon varasijalla 2, mutta tuntuu ettei se liikahda sieltä minnekään, kun on niin suosittu ala....ärsyttää vähä, koska olisin ensikertalaisena heittämällä päässyt sisään.
Vierailija kirjoitti:
Argh tää odottelu käy hermoille. Onko ensihoidon todistusvalinnan varasijat kuinka taipuvaisia liikkumaan? Oon varasijalla 2, mutta tuntuu ettei se liikahda sieltä minnekään, kun on niin suosittu ala....ärsyttää vähä, koska olisin ensikertalaisena heittämällä päässyt sisään.
Eikös 16.6 jo tule tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös 16.6 jo tule tietoa?
16.6. tulee toisen asteen tulokset! Seuraavana päivänä voi olla mahdollista, että alkaa korkeakoulujen tuloksia tippumaan. Näin ainakin viime vuonna.
Ko odisivustolta näkyi jononumero.
On tullut amk-valintakoerivi Opintopolkuun (Metropolia, Laurea, Lab) 👍 Yleensä pian sen jälkeen tullut tuloksia.
Viime vuonna kun valintakoerivi tuli niin seuraavana päivänä oli jo tulokset näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
On tullut amk-valintakoerivi Opintopolkuun (Metropolia, Laurea, Lab) 👍 Yleensä pian sen jälkeen tullut tuloksia.
Oamk ei oo tullu vielä valintakoeriviä :)
Vierailija kirjoitti:
Vahvistan. Lisäksi Laureassa todistusvalinnan varasija liikkunut monta sijaa. Metropolian ja Lab:n varasija kokonaan hävinnyt.
Xamk ei myöskään ole valintakoeriviä
Vierailija kirjoitti:
Ko odisivustolta näkyi jononumero.
Mikä on koodisivu?
Lapin amk ja Lab oli tullut mulle myös valintakoe-rivi. Hamk, Xamk ja Kamk ei ole tullut. Todistusvalinnan varasijat liikkuneet kaikissa useita eteenpäin.
Miksihän mulla hävinnyt hamk kokonaan yo todistusvalinta varasija? Ei näy alimmat hyväksytyt pisteet eikä omat pisteet.
Mulla näkyy Hamkissa todistusvalinnan varasijat ja pisteet. Ei valintakoe-riviä. Jospa se bugaa joidenkin kohdalla vähän?
Jännittää kirjoitti:
Miksihän mulla hävinnyt hamk kokonaan yo todistusvalinta varasija? Ei näy alimmat hyväksytyt pisteet eikä omat pisteet.
Tulee kyllä takaisin jossain vaiheessa. Mullakin hävinnyt Jamkista ja Tamkista, vaikka valintakoeriviä ei ole niissä tullut näkyville.
Koodisivuston linkki https://opintopolku.fi/omatsivut/secure/applications
Muistakaa kirjautua ensin opintopolkuun.
Ei vielä voi hyväksyä sellaisia paikkoja, missä poistuisi toisesta jonosta.
Vain ylimmän toiveen paikat voi toistaiseksi hyväksyä.