Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa käyttää huulipunaa! (Vaikka haluaisin)

Vierailija
22.04.2022 |

Siis en ymmärrä miten ihmiset jaksaa korjailla sitä ja miten voi juoda vaikka viiniä kun jää hirveät huulipunanjäljet lasin reunaan? En siis ole selvästi mikään klassinen nainen, huulipunaa nimittäin voi löytyä myös muualta naamasta kun sorkin nassua tms.

Kertokaa miten laittaa se pysyvästi, siististi ja mikä on sellainen huulipuna OIKEASTI joka kosteuttaa JA pysyy? Siis merkkejä, ei että no laita pohjustusvoidetts vaan mikä tarkemmin olisi kuiville huulille hyvä.. Huuleni tuntuu kuivuvan ikävästi aika herkästi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipunat tekevät halvan näköiseksi joidenkin naamassa, joten en laittaisi

Vierailija
2/6 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Stokman tavaratalo tai Sokos kemikaalio osastot.Opetavat sinua huulipunan käyttö, valinta ja halutessasi myös meikkaus ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän työläs. Itse tosin nautin siitä tunteesta että huulissa on jotain ja tavallaan on tietoinen niistä kokoajan. Tulee naisellinen olo.

Kuori huulet ensin, monesti laitan sit vielä puuteria tai meikkivoidetta ei suoraan huuliin mutta siihen suun ympärille. Ja huulipunan päälle laitan huuliöljyä, tulee pehmeän näköinen ja kosteuttaa. Ei halkeile se huulipuna sit kuivuessaan.

Vierailija
4/6 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mainosten uhri. Jos haluaa käyttää huulipunaa, niin pitää vain elää sen kanssa että punaa joutuu korjailemaan jos syö tai juo jotain. Ei ole mitään ihmepunaa joka pysyisi huulissa kuin maali. Jos tämä on liian työlästä, älä käytä.

Vierailija
5/6 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ei oikeasti ole sellaista joka pysyy? En siis koskaan ole ostellut noita, koska ne jo kuulostavat kuivattaviota, mutta olen oikeasti ollut siinä luulossa että niitä tuntikausia pysyviä ja sottaamattomia olisi olemassa 😂

No mutta tämä on hyvä tietää että voin jatkaa noilla mun välillä sotkevilla huulirasvapunilla 😁

Vierailija
6/6 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että ei oikeasti ole sellaista joka pysyy? En siis koskaan ole ostellut noita, koska ne jo kuulostavat kuivattaviota, mutta olen oikeasti ollut siinä luulossa että niitä tuntikausia pysyviä ja sottaamattomia olisi olemassa 😂

No mutta tämä on hyvä tietää että voin jatkaa noilla mun välillä sotkevilla huulirasvapunilla 😁

Ei tietenkään ole. Ajatus siitä että jokin olisi kosteuttava (eli liukas/öljyinen), mutta silti pysyvä ja tarttumaton, on jo itsessään oxymoron. Jos haluat aidosti sottaamattoman punan, on vastaus huulien kestopigmentointi.