Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheen lapset ja eriarvoisuus

Vierailija
22.04.2022 |

Avoliitossa, molemmilla yksi oma lapsi. Lapset asuvat meidän kanssa.

Mies osti torilla omalle lapselleen jäätelön. Mun lapselle ei. Minä ostan miehen lapselle vaatteetkin omista rahoistani.

Suutuin.

Mies suuttui koska suutuin.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta miehen lapselle ostaminen. Osta vain omallesi, kuten mieskin tekee. Problem solved.

Vierailija
2/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laittanut lapsellesi rahaa mukaan? Ei miehen kuulu maksaa toisen miehen lapsen kuluja. Lapsella on kuitenkin isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset laittanut lapsellesi rahaa mukaan? Ei miehen kuulu maksaa toisen miehen lapsen kuluja. Lapsella on kuitenkin isä.

Juuri näin, olisit onnellinen että lapsesi pääsee edes miehen mukaan.

Vierailija
4/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen isä? Miksei hän ostanut jäätelöä lapsellenne?

Vierailija
5/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisen kuuluu maksaa toisen naisen lapsen kuluja? 

Tasa-arvo?

Vierailija
6/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu asiasta miehesi kanssa. Sinun valitukset tällä ei yhtään muta perhe kuviotasi!

Vierailija
7/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtisi mies vaihtoon heti. En jaksaisi edes riidellä. 

Vierailija
8/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo?

Miksi nainen on niin tyhmä että maksaa toisen naisen lapsen kuluja? Tai ei edes pyydä mieheltä niitä takaisin? Taitaa olla käynyt niin että mamma ostellut ihan ominpäin vaatteita toisten lapsille.

Vierailija
9/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kysyä, oletko sinä ihan järkevä ihminen muuten etkä ole edunvalvonnan tarpeessa? Miksi sinä olet se joka maksaa puolison lapsen vaatteet eikä hänen omat vanhempansa?

Vierailija
10/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun se jäätelö kuuluu maksaa, jos ei teillä ole yhteisiä rahoja. Mutta lapselle pitää jäätelö siinä tilanteessa ostaa, vaikka olisi kuka maksamassa. Aikuiset sumplikoot sitten rahoja keskenään myöhemmin.

Olitko sinä siis myös torilla jätskijonossa, että olisit voinut sen siinä maksaa? Jos et, niin törppö mies, en hänen kanssaan itse olisi.

Vierailija
11/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat huolehtii omansa. Se on luonnollista ja oikein. Yleensä naiset alkaa miehen lapsille äidiksi. Ei pitäisi. Ette ole ydinperhe. Eriarvoisuutta tuo ei ole. Ei ole samat vanhemmat.

Vierailija
12/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te sopineet asioista vai oletko sinä vain päättänyt alkaa ostella miehen lapselle?

Itse kyllä ostan lapsen kavereillekin, jos ovat mukana.

Mutta nuo pitää sopia!

Vierailija
13/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi ymmärtää olevansa hölmö ja häpeää nyt.

Vierailija
14/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat itsekkäitä.

Säädä oletusasetuksesi niin, että miehen lapsi on sulle käenpoikanen. Soita kaupasta miehelle, jos löydät käenpojalle sopivia vaatteita ja haluat maksusitoumuksen.

Olet vaan liian kiltti ja luottavainen. Ei teillä mitään perhettä ole.

Vierailija
15/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo?

Kuka niin on sanonut. Jättää miehen lapsen täysin huomiotta, sillä hänellä on isä ja äiti, jotka hänestä huolehtii. Täysin tasa-arvousta.

Vierailija
16/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vastauksia. En ostaisi lapselleni jäätelöä, jollei mulla olisi varaa ostaa sellainen myös mukana olevalle kaverille. Minkälaisia sydämettömiä moukkia sitä..

Vierailija
17/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusioperhe on eri asia kuin oikea perhe. Lapsen vanhemmat huolehtivat oman lapsensa kasvatuksesta ja kuluista. Siihen ei sivullisten tarvitse puuttua.

Jatkossa älä osta miehen lapsille mitään. Voit valmistaa ruuankin vain itsellesi ja omalle lapselle, mies ruokkikoon itse kakaransa ja itsensä.

Vierailija
18/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niitä lapsia saa rangaista siitä että on uusperhekuvio. Jos ollaan yhdessä jätskikiskalla niin kaikille ostetaan kyllä jäätelöt, ihan sama kenen rahoista per*ele.

Sen sijaan jos oletat että isäpuolen tehtäviin kuuluu erikseen lähteä viemään toisen lasta kissalle, kun oli omalleen ostanut viime viikolla, niin olet väärässä.

Asioista sopimalla pääsis varmaan helpommalla.

Ei ole mikään itsestäänselvyys että isä tai äitipuoli ottaa hommakseen toisen lapsen kasvatuksen.

Mielestäni jos uusi kumppani osallistuu lapsen kasvatukseen, on oltava Joko 100% mukana tai 0% mukana, välimaastoa ei ole.

Vierailija
19/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vastauksia. En ostaisi lapselleni jäätelöä, jollei mulla olisi varaa ostaa sellainen myös mukana olevalle kaverille. Minkälaisia sydämettömiä moukkia sitä..

Tässähän ei ollut kyse kaverista.

Vierailija
20/48 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-asioista pitää sopia. Sinun pitää ottaa myös huomioon, että miehen lapsen äitiä voi loukata jos sinä rupeat ostelemaan vaatteita heidän lapselle. Esim. äiti lupaa lapselle uudet farkut jos lapsi tekee kotityöt mukisematta kuukauden ajan, ja sit sinä ostatkin ne farkut.

Muutenkin, uusioperheet ovat saatanasta. Naiset urhriutuvat, ja miehet tekevät mitä lystäävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi