Miten hitossa saan nordean tunnusluku sovelluksen kuntoon, kun en pääse vanhalle puhelimelle
Sovellushan vaatii palautus koodin. Pankkiin on kuitenkin hirveät puhelinjonot ja paikalle meno vaati ajanvarauksen. Miten saan sen koodin mahdollisimman helposti?
Kommentit (8)
Onko jonkun muun pankin tunnukset? Niillä muistaakseni sain itse avattua.
Mun piti mennä pankkiin. Soitin ja jonotin 20 min ja ajan sain seuraavalle päivälle. Itse varaamalla ajat meni 2 kk päähän.
Jätät soittopyynnön, soittavat takaisin ja muutaman tarkastuskysymyksen jälkeen lähettävät tekstiviestillä koodin jolla pitäisi saada sovellus asennettua, paitsi jos et ole päivittänyt nykyistä puhelin numeroasi verkkopankin tietoihin, silloin ei taida auttaa kun käydä konttorilla.
Mä siitin kerran sunnuntaina kun puhelin meni rikki. Tekstarina tuli eka koodi ja toinen kirjeenä kotiin. Tarvitaan siis nuo molemmat jotta voi aktivoida uudessa laitteessa.
Siitä opin ja laitoin sovelluksen myös tablettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä siitin kerran sunnuntaina kun puhelin meni rikki. Tekstarina tuli eka koodi ja toinen kirjeenä kotiin. Tarvitaan siis nuo molemmat jotta voi aktivoida uudessa laitteessa.
Siitä opin ja laitoin sovelluksen myös tablettiin.
Siis hä, SOITIN ei siitin 😁😁
Kysy chatissa. PuhelinAspa aukeaa vasta klo 8 joten se siitä ruuhkasta.