Millainen on "epäsuhtaisin" tuntemasi pari?
Kertokaa tuntemistanne parisuhteista jotka ovat onnellisia ja tulevat tosi hyvin toimeen jo pitkän aikaa mutta ovat ulkopuolisen silmin "epäsuhtaisia", joko tulojen, taustan, koulutustason, mielenkiinnon kohteiden, luonteiden, ulkokuoren, harrastusten tai minkä tahansa vuoksi.
Kommentit (21)
Miksi näitä pitäisi muistella? Mitä sillä on väliä miltä pari ulkopuolisten silmiin näyttää? Keskittykää omiin suhteisiinne.
Kaivahan jostain vanha keskustelu. Tympeä aihe! Keskittykää te vaan omiin parisuhteisiinne…
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä pitäisi muistella? Mitä sillä on väliä miltä pari ulkopuolisten silmiin näyttää? Keskittykää omiin suhteisiinne.
Sulla hyvä asenne keskustelupalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Kaivahan jostain vanha keskustelu. Tympeä aihe! Keskittykää te vaan omiin parisuhteisiinne…
Ja toinen!
Tuttavapariskunta, jossa nainen it-alalla pomo ja mies putkiasentaja.
Semmonen ison pystykärsän omaava ilkeä nainen ja sen kärsivän näköinen mies. Tytär peri äitinsä kärsän.
Taas uusi juoruketju. Osaatteko keskustella muuten kuin toisten asioista juoruilemalla?
Tuttavapiiriini kuuluu pariskunta, jonka toinen osapuoli on pitkälle kouluttautunut, urallaan menestyvä, tiukka bisnesnainen ja mies taas kouluttamaton "muusikonrenttu", joka saa jotain tuloja lähinnä soittamalla kitaraa eri kokoonpanoissa. Ovat olleet yhdessä jo noin 15 vuotta, ja rakkaus sekä kunnioitus toisiaan kohtaan näkyy kauas.
Mies elättää koko perheen ja muija kotiäiti. Vaikka lapset jo kaipaisivat omaa rauhaa eikä mitään isoa lasta kimppuunsa jatkuvasti kotona.
Vierailija kirjoitti:
Burgerimies Akseli Herlevi ja missi Emmi Suuronen. Painoindeksit tällä pariskunnalla hieman erilaiset.
Mitä sitten? Se poikahan on naamasta hyvännäköinen, toisin kuin joillain tuntemistani kauniiden naisten kumppaneista.
Vierailija kirjoitti:
Taas uusi juoruketju. Osaatteko keskustella muuten kuin toisten asioista juoruilemalla?
En minä ainakaan osaisi keskustella näiden laitteiden kehittämisestä joilla näpytämme tänne. Siksi olen pienituloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan osaisi keskustella näiden laitteiden kehittämisestä joilla näpytämme tänne. Siksi olen pienituloinen.
Älykkäät keskustelut kuuluvat miehille eikä aivonsa synnyttäneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät keskustelut kuuluvat miehille eikä aivonsa synnyttäneille.
Itse olen aina ollut kiinnostunut tuntemattomien yksityisasioista. Jo kauan ennen porsimistakin.
Vierailija kirjoitti:
Burgerimies Akseli Herlevi ja missi Emmi Suuronen. Painoindeksit tällä pariskunnalla hieman erilaiset.
Pariskunnan painoindeksien keskiarvo varmaan lähellä väestön painoindeksin keskiarvoa.
Danny ja Helmi tulee ensimmäisenä mieleen ja sitten se Ralf Gothóni ja Susan Saber.
Muistelen nyt kaikella kunnioituksella Arvo Ylppöä, joka oli päätä lyhyempi vaimoaan. Molemmat lääkäreitä.