Oletko ollut asiakkaana tilanteessa, jossa asiakaspalvelija on epäasiallisesti nauranut sinulle?
Niin eli oletko ollut asiakkaana tilanteessa, jossa asiakaspalvelija on epäasiallisesti nauranut sinulle? Millaisessa tilanteessa sinun mielestäsi asiakaspalvelija saa nauraa asiakkaalle, ja millaisessa tilanteessa ei missään nimessä?
Kommentit (28)
Puutarhamyymälässä omistaja nauroi, kun puhuin "sekavasti", toisista kukista suomalaisilla, toisista vakioituneella latinalaisilla esim. klematis-nimellä. Huomautti vielä jotain epäasiallista minun "tyhmyydestäni". Valitettavasti ostin ne kukat, myymälä paikkakunnan ainoa, mutta senjälkeen auton keula kyllä suuntautui naapurikylille kesäkukkaostoksille.
voih, huonoa vähättelevää naureskelevaa palvelua olen saanut niin monta kertaa elämäni aikana, etten enää edes muista kaikkia niitä, mutta aina onneksi voi äänestää jaloilla ja etsiä parempaa.
Kirpputorin omistaja ja sen kaverit oli ringissä ympärilläni ja nauroi "tyhmyydelleni" kun yritin selvittää, että minne oli kadonnut kaikki tärkeimmät myyntiartikkelini pöydästä ilman mitään maksuja. Väittivät, että tavaroita nyt vain katoaa jonnekin ja että kyllä ne jostain aina löytyy. Ja kas kas, löytyihän ne kaikki takahuoneesta "varauksesta" mitä ei oltu kenellekään kerrottu. Tein rikosilmoituksen ja paikka suljettiin. Oli vissiin vähän muitakin "varauksia" ollut. Lehtitietojen mukaan oli saatu kiinni petoksesta, joten ilmeisesti oli suurempikin kööri osallistunut asiaan.
Vuosia, vuosia sitten olin ostamassa kannettavaa tietokonetta ja siihen internetiä, jotta voisin mökillä laiturin nokassa surffailla. Myyjä nauroi ja sanoi, että sellainen kun keksitään niin hän ostaa ensimmäisenä. No muutama vuosi siitä sellainen nettiyhteys keksittiin ja nythän se on jo arkipäivää. Olin todellakin edelläkävijä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, noi mieslääkärit. Yksikin meinasi julkaista sairauteni facebookissa! Kysyi minulta oikein lupaa ja kun sanoin, että saat sillä ehdolla, että minä saan kieliä sinusta iltalehdistöön, niin oli hiljaa, ja jatkoi toimiston tyttöjen ahdistelua. Ei voi käsittää.
Kertoisitko tässä ihan anonyymisti, minkätyyppinen sairaus sulla oli ja miksi ihmeessä lääkärille juolahti mieleen julkaista se facebookissa???
Kännykkä hajosi takuuaikana ja vein sen myymälään huoltoon. Huoltoaika-arvio oli noin kuukausi. Pyysin väliaikaista laitetta käyttöön siksi aikaa. Myyjä nauroi räkänaurua ja sanoi, että ei hänellä ole mitään puhelinta antaa. Jouduin ostamaan uuden puhelimen, mutta eipä tuo haitannut sillä ko. myymälä kadotti sen ensimmäisen puhelimen joka tapauksessa.
Minulla on joinakin päivinä terveysongelmien vuoksi vaikeuksia hoitaa asiointitilanteita sujuvasti ja nopeasti, ja saatan joutua kysymään samoja asioita uudestaan, tai saatan takellella sanoissani, koska olen vaan niin hirvittävän väsynyt. Monta kertaa on käynyt siten, että käytökselleni on naurahdeltu. En tiedä johtuuko se sitten siitä, että näytän täysin terveeltä noin 30-40-vuotiaalta liikunnalliselta hyvinvoivalta naishenkilöltä, jonka kai ilmeisesti oletetaan selviävän asiointitilanteista paremmin, eikä kukaan ehkä osaa epäillä että ongelmat johtuisivat tämän hetkisestä heikosta terveydentilasta. En ole koskaan alkanut selittelemään asiakaspalvelijoille, että tämä johtuu väsymyksestä, tai pahoittelemaan huonoa muistiani ja väsymystäni, koska miksi alkaisin kertomaan terveydestäni tuntemattomille ihmisille. Yleensä olen vain yrittänyt päästä tilanteista pois mahdollisimman pikaisesti.