Snooker 2022 mm-kisat, rentouttavaa ja jännittävää katseltavaa
Sääntöjä en täysin vielä osaa mutta peliin liittyvä etiketti ja tyylikkäiden miesten rauhallinen käytös jännittävissä tilanteissa on ihan superia seurattavaa !
Onko muita koukkuun jääneitä? Eurosport ja tv6
Mark Selby😍
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Minä joudun pistämään telkkarista äänet pois jos Aki Kauppinen selostaa. Hänellä on ylidramaattinen ja jossitteleva tyyli. ”MMMMMITÄ HÄN NYT AIKOO, TUO LYÖNTI OLI ALA-ARVOINEN TÄLLÄ TASOLLA, MMMITÄ HÄN NYT AIKOO, TUOSTA EI VOI MITENKÄÄN… jaa se meni sittenkin, tämä kertoo kuinka YLIVERTAISELLA TASOLLA nämä pelaajat ovat.” Karseeta fuulaa.
Biljardia harrastavana olen sitä mieltä, että Antero Mertaranta olisi mies paikallaan biljardin selostamiseen.
Aki Kauppinen tuo vain itseään esiin ylimielisellä höpinällään, ja hän on biljardin tunnelman pilaaja. Onneksi äänet saa pois.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt mutta jokainen tuolla tasolla pelaava jamppa osaa käsitellä hermopaineita. Lyönnin epäonnistuminen ei ole kiinni hermoista vaan tilanteesta miten pallot ovat asemoituneet, lyönnin tarkkuudesta, keskittymisen herpaantumisesta. Kukaan pelaaja ei erityisemmin ”murru” tai ”kestä” vaan tarkkuutta vaativassa lajissa tulee välillä huonoja suorituksia. Tai pelivire ei ole kohdillaan, ammattilaiset eivät ole robotteja.
Älä nyt nolaa itseäsi enempää vaan keskity tappara tepsi matseihin rauhassa😀
No juurihan tuolla eräs löi nyrkillä snookerpöytää, että se siitä sepustuksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt mutta jokainen tuolla tasolla pelaava jamppa osaa käsitellä hermopaineita. Lyönnin epäonnistuminen ei ole kiinni hermoista vaan tilanteesta miten pallot ovat asemoituneet, lyönnin tarkkuudesta, keskittymisen herpaantumisesta. Kukaan pelaaja ei erityisemmin ”murru” tai ”kestä” vaan tarkkuutta vaativassa lajissa tulee välillä huonoja suorituksia. Tai pelivire ei ole kohdillaan, ammattilaiset eivät ole robotteja.
Älä nyt nolaa itseäsi enempää vaan keskity tappara tepsi matseihin rauhassa😀
No juurihan tuolla eräs löi nyrkillä snookerpöytää, että se siitä sepustuksestasi.
Oho, vastasin siis tuolle ylemmälle.
Mä läppäristä Eurosport Playeriltä.
Joka huippupelaajasta löytyy haastatteluja joissa ne myöntää että oli vaan liikaa painetta eikä sitten pää kestänyt. Jopa Hendryltä
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvin vaikea peli, huomattavasti biljardeja vaikeampi. Mutta siinä juuri piilee sen hienous, vaikeudessa.
Sitä on aivan puun tyvestä lähdettävä kipuamaan kohti latvaa
Missä lajissa ei tarvitse lähteä alkeista?
Snuukeri, niin tylsää että aika ei vain pysähdy vaan menee taaksepäin...
Cruciblessa 3 vuonna istuttu, ihan huippu tunnelma!
Miksi pelaajia sanotaan urheilijoiksi. Katselin eilen Discoveryltä jotain Bingbangia hän ei todellakaan ollut urheilija, vaan möhömaha vanha äijä :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelaajia sanotaan urheilijoiksi. Katselin eilen Discoveryltä jotain Bingbangia hän ei todellakaan ollut urheilija, vaan möhömaha vanha äijä :D
Menee siinä missä esim Golf, curling, darts jne
Ja oon seurannut snookeria +20v enkä muistaakseni ole kertaakaan kuullut että niistä käytetään urheilija tai athlete nimitystä. Kauppinen nyt saattaa hehkuttaa millä vaan termillä😀
Aussilla ei kestänyt pää! JesJes😅
Ärsyttävin pelaaja koko joukosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä kanaalilta näkyy?
Itse katselen Elisa Viihteen kautta Eurosportilta.
Meillä näkyy Eurosport 1 Telian kaapelitv:n kaapelikortilla. Olen ns. vanha asiakas (eli kaapelikortti jo Turun kaapelitv:n ajoilta ennen Sonera-kauppoja), niin Eurosport 1 näkyy sen kautta ilman mitään paketteja. Snooker on nykyisin meillä ainoa syy pitää kaapelikortti (hinta tällä hetkellä 66€/vuosi, just maksoin puolivuotiskauden), koska F1 muutti meillä striimauspalveluun. Me ollaan katsottu snookeria Eurosportilta reilut 20 vuotta. Mies ensin innostui ja minä sitten kerran istahdin viereen ja kiinnostuin itsekin. Ystävänpäivänä 2010 oltiin katsomassa ihan omin silmin, kun Mark Williams, Matthew Stevens, Ken Doherty ja Robin Hull (muiden muassa) ottivat mittaa toisistaan täällä Turussa. Williams pieksi Hullin finaalissa, mutta tulosta en enää muista. Aika selvä se voitto kyllä oli.
Vai että Mark Selby on ap:n suosikki. :D
On ollut aina minunkin suosikki siitä lähtien, kun näin ekaa kertaa sen pelejä mm-kisoissa joskus 2006. Ei ulkonäkösyistä, kuten ilmeisesti ap:n kohdalla, mutta vaikutti vaan jotenkin symppikseltä ja rennolta tyypiltä. Tuli petyttyä monta kertaa vuosien varrella, kunnes Selby vihdoin voitti mestaruuden 2014.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä joudun pistämään telkkarista äänet pois jos Aki Kauppinen selostaa. Hänellä on ylidramaattinen ja jossitteleva tyyli. ”MMMMMITÄ HÄN NYT AIKOO, TUO LYÖNTI OLI ALA-ARVOINEN TÄLLÄ TASOLLA, MMMITÄ HÄN NYT AIKOO, TUOSTA EI VOI MITENKÄÄN… jaa se meni sittenkin, tämä kertoo kuinka YLIVERTAISELLA TASOLLA nämä pelaajat ovat.” Karseeta fuulaa.
Biljardia harrastavana olen sitä mieltä, että Antero Mertaranta olisi mies paikallaan biljardin selostamiseen.
Aki Kauppinen tuo vain itseään esiin ylimielisellä höpinällään, ja hän on biljardin tunnelman pilaaja. Onneksi äänet saa pois.
Täysin eri, Aki on loistava vaikka välillä vähän innostuu liikaa arvostelemaan suorituksia. Välillä silti kyllä mieluummin kuuntelen Ville Pasasen rauhallisempaa selostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki Kauppinen tuo vain itseään esiin ylimielisellä höpinällään, ja hän on biljardin tunnelman pilaaja. Onneksi äänet saa pois.Täysin eri, Aki on loistava vaikka välillä vähän innostuu liikaa arvostelemaan suorituksia. Välillä silti kyllä mieluummin kuuntelen Ville Pasasen rauhallisempaa selostusta.
Ville Pasasen "aijaijaijai" on hauskaa kuunneltavaa. Joskus se on positiivinen eli kehuu lyöntiä, joskus taas aijaijai merkitsee huonosti hutaistua lyöntiä. Äänenpaino ratkaisee. :D
Alkaa oleen liikaa kiinalaisia joka kisassa. ne on jotenkin tylsiä seurattavia