Kaksi venäläisoligarkkia perheineen kuoli hämärissä olosuhteissa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b44cde71-f065-438a-ba65-6681e3d8a617
” Avajev on työskennellyt aiemmin Vladimir Putinin presidentinhallinnossa ja Gazprombank-pankin varajohtajana. Hän erosi johtovirastaan pankissa äskettäin.”
Kommentit (17)
Eikö kukaan saisi tuota Puttea ja hänen murhanhimoista lähipiiriään pysäytettyä? Luulisi, että löytyisi edes joku hoitamaan homman.
Vierailija kirjoitti:
Piti sitten lapsetkin tap paa.
Niinhän ne tekevät Ukrainassakin. Tällä kertaa eivät ilmeisesti sentään raiskanneet ensin.
Kyllä menee hyvin tämä erikoisoperaatio...
Tämähän on oikea ilon ja onnen päivä. He kaikki ovat osallisia Venäjän hirveyksiin Ukrainaa kohtaan. Toivottavasti ei jää tähän van saamme seuraa.
Slava Ukraini!
Nyt ne tappaa jo omiaan. Se on niiden normaali tapa poistaa "esteet" tieltä. Ei yllätä.
Putleri putsaa lähipiiriä mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Alikersantti Lehto sanoi Tuntemattomassa Sotilaassa, piruakos niitä erittelemään. Venäjän kansa on sortanut muuta maailmaa vuosisatojen ajan, joten aivan sama. Kansalla on kollektiivinen vastuu teoistaan.
Vai, että oikein perhe$urma ja sitten it$emurha, sallikaa mun nauraa. Täytyy olla todella naiivi uskoakseen tuon. Eivätköhän he joutuneet epäsuosioon, mistä maksoivat sitten hengellään.
Venäjällä jokainen vähänkin täysjärkisyyden merkkejä osoittava pääsee hengestään.
Vierailija kirjoitti:
Putleri putsaa lähipiiriä mukavasti.
Jep! Olisi jo aika putsata Putleri!
Voisko joku mukava ihminen käydä lahtaamassa ton putinin siankin ja lavastaa sen sit vaikka itsemurhaksi. Ei haittais varmaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alikersantti Lehto sanoi Tuntemattomassa Sotilaassa, piruakos niitä erittelemään. Venäjän kansa on sortanut muuta maailmaa vuosisatojen ajan, joten aivan sama. Kansalla on kollektiivinen vastuu teoistaan.
Minä kyllä uskallan väittää, että minkään maan lapsilla ei ole kollektiivista vastuuta yhtään mistään, ja ainoastaan sairas ihminen voi ajatella, että lapsille sopii kostaa vanhempienkin teot.
Putinin tapa pelotella. Vaikka ette itse pelkäisi kuolla, ajatelkaa perheitänne.