Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko/oletteko vaihtaneet halvempaan kahviin niin paljon nousseiden hintojen takia?

Vierailija
21.04.2022 |

Tuo kahvin hintojen nousu on nyt alkanut sen verran kylmäämään, että olen alkanut miettiä juhla mokasta halvempiin merkkeihin siirtymistä. Te jotka käytätte jo valmiiksi näitä halvempia merkkejä (saludo, pirkka, rainbow, lidlin hieno mokka, ym.) tai olette niihin vasta siirtyneet: mitä suosittelisitte? Juon kahvini tilkkasella täysmaitoa taittamaan happamuutta pois.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin tummasta Juhla Mokasta Lidlin Bellarom Cremaan. Joutuu jauhamaan itse, mutta se nyt ei haittaa. Mihinkään sateenkaarikahveihin ei siirrytä, juomatta jätetty kahvi ei ole säästämistä.

Vierailija
22/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoista puruista saa hyvin kahdet kahvit.Kolmanteen kertaan voi laittaa puolet uusia puruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia nyt harvemmin ja vähemmän. Muuten samat merkit.

Vierailija
24/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kahvinjuonnin kokonaan kun sydän ei enää kestänyt kofeiinin vaikutuksia.

Vierailija
25/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkeryys on vaaleapaahtoisen kahvin ongelma, kokeile joskus tummaa. Mielestäni maidon kanssa menee ihan mikä vaan ja Rainbown kahvia on mielestäni testeissäkin kehuttu. Itse olen sitä mieltä, ettei kahvin hinnalla ole väliä, koska se on niin riittoisaa. Olen itse asiassa vaihtanut italialaiseen kahviin ja mutteripannuun, kahvini maksaa noin 8 euroa/ 250 grammaa ja mutteripannussa sitä kuluukin enemmän. Osaan kyllä muuten kitsastella monessakin asiassa, käytän paljon kauppojen omia merkkejä, sillä mielestäni laatu on monesti ihan kelvollista.

Vierailija
26/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on ylellisyystuote ja siksi näen tärkeänä, että itse kahvin viljelijät ja tuottajat saavat edes minimaalisen korvauksen työstään. Siksi ostan vain Reilun kaupan -sertifikaatin kahveja, vaikka ne maksavatkin perusmerkkejä enemmän. Nykyinen maailmanmeno osoittaa sen, mihin ajaudumme kun voitontavoittelu ja omien etujen ajaminen ovat tärkeämpää kuin kaikki muu.

Vierailija
27/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kalliimpaan.

Vierailija
28/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlamokka ei ole vuosiin edes ollut hyvää kahvia. Kitkerää arabicaa ja parempaa on tarjolla jopa halvemmissa. Ja kyllä olen ostanut edullisempia esim tarjouksia löytyy vähän väliä ja hinnaksi tulee n.3-4€/pkt kun ostaa kerralla 2-3 tarjouksesta riippuen.

Vierailija
29/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-tra kahvia sen olla pitää, halpaa ja hyvää :)

Vierailija
30/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl:n Intenso on parasta kahvia ikinä. En koskaan ostaisi kallista Juhlamokkaa ja mitä niitä nyt on.

Vierailija
31/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon Rekoa ja joskus makukajveja. En vaihda merkkiä, korkeintaan juon harvemmin jos menee yli 10€/paketti.

Vierailija
32/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole koskaan ollut tulot niin tiukalla, että pitäisi jotain parin euron kahvipakettia miettiä. Ruoka on meillä hyvälaatuista, ja siitä ei tingitä.

Vierailija
33/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juhla mokka porukoiden mielestä oikeasti niin pahaa? Omasta mielestäni se on juuri sitä parasta. Jännä miten paljon ihmisillä makuasiat eroavat! -ap

Vierailija
34/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko juhla mokka porukoiden mielestä oikeasti niin pahaa? Omasta mielestäni se on juuri sitä parasta. Jännä miten paljon ihmisillä makuasiat eroavat! -ap

Moni ei edes huomaisi eroa, kunhan yritetään olla parempaa väkeä. Eräs sukulaiseni kelpuuttaa vain Presidentin, mutta hyvin upposi Kulta Katriina, kun ei tiennyt, mitä oli. Minusta myös Juhla Mokka on hyvää, mutta halvemmatkin menevät, koska käytän maitoa.

Vierailija
35/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl:n Intenso on parasta kahvia ikinä. En koskaan ostaisi kallista Juhlamokkaa ja mitä niitä nyt on.

Onko tämä se halpisten halpis mikä maksaa 1,90e/pkt.

Kerran ostin ja roskiin meni. Ikinä ei Missään ole niin pahaa kahvia juonu.

Joku saludo on huippuhyvää tuohon verrattuna. Ja sekin on pahaa.

Vierailija
36/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda! Kahvin ja vessapaperin pitää olla laadukasta! Arjen pieniä nautintoja!

Vierailija
37/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ei edes huomaisi eroa, kunhan yritetään olla parempaa väkeä. Eräs sukulaiseni kelpuuttaa vain Presidentin, mutta hyvin upposi Kulta Katriina, kun ei tiennyt, mitä oli. Minusta myös Juhla Mokka on hyvää, mutta halvemmatkin menevät, koska käytän maitoa.

Mä tein sokkotestin kun halusin testata onko näissä oikeasti eroa.

Makutestini voittajaksi paljastui Presidentti. Rainbow maistui samalta kuin Juhla Mokka, aavistuksen rasvaisempi oli. Halpamekit oli viimeisinä.

Vierailija
38/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järjetöntä maksaa 8 eurotinta Juhla Moskasta kun Lidlistä saa edelleen laadukkaampia Bellaromin kahveja 4-5e hintaan.

Vierailija
39/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti Tumma paahto suodatinkahvi.

Siitä en tingi.

Vierailija
40/42 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä joten juon pirkkaa. Pahaa mutta ei auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme