Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä nähdään liikaa?

Vierailija
21.04.2022 |

Minä olen tykännyt siitä että ollaan oltu paljon yhdessä tai sitten "yhdessä erillään". Olen aina ollut kotona viihtyvä eikä minulla ole kaveriporukkaa jonka kanssa mennä ja touhuta. Mieheni on myös kotona viihtyvä. Nyt kuitenkin kertoi minulle että häntä ilmeisesti häiritsee tämä että nähdään paljon. En voi kiistääkään tätä, mutta minua loukkasi silti tuo, ikäänkuin seurani ei miellyttäisi enää. Luulisi että olisi tullut aiemmin jo selville että minulla on harvoin omia menoja ja viihdyn kotona puuhastellen, ei kuulemma tule mitään puhuttavaakaan kun nähdään kokoajan. Yritin sitten kysyä että mikä tähän olisi ratkaisu niin ei osannut sanoa sitäkään. Huoh. Mites muut jotka seurustelette mutta ei ole sitä kuuluisaa omaa elämää (koskaan ollutkaan). Eikä sitä niinvain hankita, joten turha ehdottaa sitä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä mies pohtii eroa ja tuo on vain kiertotie sanoa sinulle. Toivoo, että ymmärtäisit yskän.

Ei välttämättä. Ehkä hän vain haluaa lisää omaa aikaa. Vain mies itse tietää. Siinä vaiheessa, kun itse seurustelin puolisoni kanssa, olisin tullut hulluksi, jos hän olisi ollut luonani 24/7. Vaikka rakastin häntä ja halusin olla hänen kanssaan ja vaikka sittemmin olemme muuttaneet yhteen. Avoliitto oli kuitenkin iso päätös ja pitkäaikainen prosessi, josta puhuttiin kuukausia ja mietittiin kuinka molemmat voivat säilyttää yhdessä asuessakin itsenäisyyttään (ison talon ansiosta se onnistuu). On eri asia asua yhteisessä kodissa kuin että toinen on toisen luona "vieraana".

Mutta mies on ilmaissut tarvitsevansa omaa aikaa ja se tarve kannattaa nyt kuulla ja ottaa vakavasti.

Vierailija
22/26 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arki tappaa romantiikan ja erotiikan. Tavallinen rahvas ei sitä tajua.

Joo, tämän mulle opetti  varakas 1920-luvulla syntynyt virkamieskummitätini. Hän ja miehensä asuivat eri osoitteissa ja olivat yhdessä vain kun halusivat. Samaa olen toteuttanut itsekin.

Onnellisen parisuhteen salaisuus on erilliset asunnot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arki tappaa romantiikan ja erotiikan. Tavallinen rahvas ei sitä tajua.

Joo, tämän mulle opetti  varakas 1920-luvulla syntynyt virkamieskummitätini. Hän ja miehensä asuivat eri osoitteissa ja olivat yhdessä vain kun halusivat. Samaa olen toteuttanut itsekin.

Onnellisen parisuhteen salaisuus on erilliset asunnot.

Hyvä, että teillä noin. Mutta ihan turha yleistää. 

T. Yhdessä asutaan ja ollaan onnellisia

Vierailija
24/26 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin 2 vuotta siis ollaan seurusteltu, 3 vuotta siitä kun tavattiin. Ap

Vierailija
25/26 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin 2 vuotta siis ollaan seurusteltu, 3 vuotta siitä kun tavattiin. Ap

Oletteko koko sen kaksi vuotta olleet enimmäkseen yhdessä miehen luona? Kaksi vuotta on myös se aika, kun alun rakastumisvaihe ("kuherruskuukaudet") muuttuvat arjeksi, joten silläkin voi olla osuutensa asiaan.

Vierailija
26/26 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei vaikuta hyvältä. Kun me seurusteltiin mun kumppanin kanssa, niin toista oli just ihana nähdä ja nyt kun asuttu vuosi yhdessä, niin toinen on edelleen parasta seuraa. Me halutaan viettää toistemme kanssa aikaa ja olla kotona tai muualla yhdessä. Ollaanhan me toistemme parhaita ystäviä. Eikä meillä oo missään vaiheessa tullu mitään suhteen arkistumista, jossa toinen alkais kyllästyttää. Jos toinen on ihan paras tyyppi, ni miks ihmeessä se kyllästyttäis.

Kun ihmiset ei oo halunnu viettää mun kanssa aikaa, niin se on tarkottanu sitä, että niillä on elämässä jotain tärkeempää kuin minä, joten siihen yhtälöön mä en sitten näköjään kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän