Roastaaminen eli kiusaaminen
Ollaan niin hauskoja, niin hauskoja. Tuo roastaaminen antaa vain huonoa esimerkkiä lapsille, että kiusaaminen ja vi....tuilu on ok. Muutenkin hyvin lapsellista ja epäasiallista touhua.
Hävetkää!
Kommentit (31)
Juuri näin. En pysty yhtään sietämään tuollaista. Olen kumminkin mies ja melko kova v.ittuilemaan jos aihetta on.
Kertoo kaiken ns. julkkisten henkisestä tasosta, Perankoski ja Hynynen? Kaikkea ihmiset suostuu rahasta tekemään, voi v....tu.
En ole itsekään kyseisen lajin fani, mutta eikö ne sinne ihan vapaehtoisesti roastattavaksi kuitenkin mene.
Musta se on hauskaa ja vaaratonta, kun ihmiset ovat itse siihen suostuneet. Vastuullinen vanhempi selittää lapselleen, mikä on luvallisen roastaamisen ja luvattoman kiusaamisen välinen ero.
Sama meininki tuntuu nykyään olevan esim. kansanedustajien istunnoissa, ja kunnanvaltuuston kokouksissa.
Oikein kisa tuntuu olevan, kuka servaa toisen.
Jenkkiversioissa ainekin vitsit ovat tosi väsyneitä ja yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jenkkiversioissa ainekin vitsit ovat tosi väsyneitä ja yksinkertaisia.
Charlie Sheenin roastaus on klassikko. Erinomaisen hauska.
Vuosia sitten katsoin jakson amerikkalaisesta Roastista. Olen huumorintajuinen ja välillä nauroin katsellessani, mutta kyllä sellainen huumori menee enemmän julmuuden puolelle.
Ohjelmassa "roastatut" ovat mukana vapaaehtoisesti, mutta voin hyvin kuvitella, että varsinkin nuorten keskuudessa (koulussa ja somessa) "roastaamista" käytetään taas yhtenä tapana oikeuttaa kiusaaminen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kohtuullisissa määrin tuollainenkin voisi olla ihan ok, ja rikkoo mukavasti sitä ilmapiiriä joissa ketään ei saa loukata. Yli vietynä ja normalisoituna kuitenkin vaan turhanpäiväistä arkista kiusaamista. En ole myöskään kovin suuri "roustauksen" fani
Se oli pränkki, se oli vaan roustia!
Hei, saanks mä vähän roastata sua, kai sä nyt ymmärrät, huumoria tää vaan on, hei.
Sä oot ihan kiva mut sä oot ihan helvetin tyhmä, ja omituisen näköinen, heh heh.
Nauretaan yhdessä, hei!
kaikki v*ttuilu ei ole kiusaamista
Vierailija kirjoitti:
Musta se on hauskaa ja vaaratonta, kun ihmiset ovat itse siihen suostuneet. Vastuullinen vanhempi selittää lapselleen, mikä on luvallisen roastaamisen ja luvattoman kiusaamisen välinen ero.
Miksi samat vitsit (tai 10000 astetta kevyemmät heitot) eivät saa olla hauskoja jossain esim. komediasarjoissa? Nykyään tytölle ei saa laittaa tietynlaista lettikampausta, mutta kaikki ruumiinerite- ja ruuminaukkojutut saa heittää jossain roastaus battlessa? Ei tämä ole johdonmukaista. Tavalla toisessa päässä huumori raaistuu ja toisessa päässä kielletään kaikki ja loukkaannutaan kaikesta.
Ei ymmärrä...
Tuo ei kaikille sovi. Minä taas nautin tuosta. Mukavaa hupia..
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Mitä hauskaa tuossa on? Kaikkea Amerikan paskaa ei tarvitse tuoda Suomeen. Ihmettelen sitä kapeakasvoista rääväsuuta joka on ennenkin ollut aukomassa päätään Oscar- gaalassa, miten tuollainen otetaan juhlaan, paremmin sopisi johonkin rähjäiseen kapakkaan, saisi useammin turpiinsa niin oppisi pitämään suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Hei, saanks mä vähän roastata sua, kai sä nyt ymmärrät, huumoria tää vaan on, hei.
Sä oot ihan kiva mut sä oot ihan helvetin tyhmä, ja omituisen näköinen, heh heh.
Nauretaan yhdessä, hei!
Vapaaehtoisesti osallistuvat näihin. Aina voi kieltäytyä. Ei kannata osallistua jos huono itsetunto.
Täysin ala-arvoista. Julkkikset jotka ohjelmassa esiintyy häpäisevät itsensä täydellisesti.
Ei käytöstapoja eikä muitakaan tapoja.
Ensiksi tuosta termistä: Eikö olisi parempi, että sanottaisiin roustata, ei roastata? Roastata ei istu suomen kieleen.
Maikkarin roustausohjelma on sinällään ok, mutta edellyttää sitä, että osallistujat ymmärtävät, että mitä tahansa ei pidä sanoa. Monella on ollut ylilyöntejä. Jotta roustaus olisi viihdyttävää, sen pitäisi olla oivaltavaa, katsoa asoita yllättävästä näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hauskaa tuossa on? Kaikkea Amerikan paskaa ei tarvitse tuoda Suomeen. Ihmettelen sitä kapeakasvoista rääväsuuta joka on ennenkin ollut aukomassa päätään Oscar- gaalassa, miten tuollainen otetaan juhlaan, paremmin sopisi johonkin rähjäiseen kapakkaan, saisi useammin turpiinsa niin oppisi pitämään suunsa kiinni.
Minua se naurattaa, oli Yhdysvalloista matkittua tai ei. Meillä ihmisillä nyt vaan on erilainen huumorintaju, ja minusta on hyvä, että jokaiselle on jotakin. Eihän sinun ole pakko näitä ohjelmia katsoa.
Samaa mieltä, eikä edes hauskaa.