Öisin metelöivät naapurit
Mitä tehdä kerrostalossa naapurille, joka seurueineen metelöi useaan kertaan viikossa yöaikaan? Asiasta on sanottu, häiriöilmoituksia tehty, poliisit käyneet; ei vaikutusta. Kieltävät häirinneensä, vaikka huuto ja mekastus kuuluu läpi talon ja ulos. Nyt aamulla nukkuvat, että jaksavat taas yöllä riehua.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Näissä meteliä pitävissä naapureissa on vaan se ongelma että vaikka saavat häädön niin eivät ne ilman kotia jää vaan siirtyvät muiden riesaksi uuteen taloon. Siksi kun yhdestä pääsee eroon niin seuraava on todennäköisesti samaa sarjaa, etenkin jos kyseessä on Lumo tai Sato-tyyppinen vuokratalo.
Niin, diktaattoreitakaan ei syöstä vallasta, kun ei tiedä, millainen qsipää seuraava voi olla. En mä tuota osta, että juu, riehukoon, kun voi tulla pahempi.
supersorsa kirjoitti:
Helpointa on muuttaa pois. Jos päätät jäädä, niin jäynää on helppo tehdä. Pikaliimaa lukkopesään, pissaa tai muuta haisevaa häkkivarastoon, jos kerta nukkuvat aamuisin/päivisin, rupea meluamaan itse heti hiljaisuuden jälkeen.
Mä käyn töissä tienaamassa noitten reikäpäitten kelaCardiin saldoa. Eiköhän muuttaminen kuulu sille, kuka ei sovellu kerrostaloasumiseen.
Lumolla ja Satollahan on kalliit vuokrat, miten niissä on aina noita häiriköitä? ja pulsuajengiä. Pääseekö luottotiedottomat?
Vierailija kirjoitti:
Lumolla ja Satollahan on kalliit vuokrat, miten niissä on aina noita häiriköitä? ja pulsuajengiä. Pääseekö luottotiedottomat?
Ilmeisesti ei paljon vaadita, jos joku maksaa vuokran. Tää paikka ja kämppä on muuten niin optimi, etten suunnittele poismuuttoa.
Helpointa on muuttaa pois. Jos päätät jäädä, niin jäynää on helppo tehdä. Pikaliimaa lukkopesään, pissaa tai muuta haisevaa häkkivarastoon, jos kerta nukkuvat aamuisin/päivisin, rupea meluamaan itse heti hiljaisuuden jälkeen.