Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko asua talossa jossa mies on aiemmin asunut toisen naisen kanssa?

Vierailija
21.04.2022 |

Onko tässä mielestäsi ongelmaa jos mies on asunut talossa toisen naisen kanssa ja käytännössä kaikki kodin tavarat on entisen vaimon hankkimia.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille asunto on tärkeämpi kuin mies.

Jos nainen muuttaa taloon, kaikki on hankittava uusiksi. Vähintääkin. Ellei sitten ole tarpeen hankkia kokonaan uutta asuntoa.

Niin ainakin 20 000 euron keittiö remontti on tehtävä. Kaikki uusiksi!

Vierailija
22/33 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muuttaisi saman katon alle asumaan. Pidetään kummatkin omat asunnot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille asunto on tärkeämpi kuin mies.

Jos nainen muuttaa taloon, kaikki on hankittava uusiksi. Vähintääkin. Ellei sitten ole tarpeen hankkia kokonaan uutta asuntoa.

Niin ainakin 20 000 euron keittiö remontti on tehtävä. Kaikki uusiksi!

Ei kukaan tule tekemään 20 000 euron keittiöremonttia keittiöösi ilman omaa lupaasi. Sano sille uudelle avokillesi, että et halua remonttia. Niin yksinkertaista se on.

Vai oletko oman elämäsi objekti, jolle asioita vain tapahtuu eikä hän pysty mitenkään vaikuttamaan niihin?

Vierailija
24/33 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen kysymys.

Vierailija
25/33 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman exäni uusi suostui asumaan minun sisustamassani talossa, mutta kaikki irtaimisto, jonka jälkeeni jätin taisi kyllä mennä vaihtoon. Huvitti, kun uusi rouva paikallisella Facebook-kirppiksellä myi Pentikin kulhoja eurolla, vaikka kulhot eivät edes olleet minun ostamiani, vaan exän suvusta lahjaksi saatuja (siksi ne jälkeeni jätinkin). Samoin ruokapöytä meni myyntiin, vaikka exäni nimenomaan pyysi jättämään sen heille. Nyt muutaman vuoden asumisen jälkeen rouva on keksinyt talosta sisäilmaongelman, joten laitetaan pintojakin uusiksi sen varjolla.

Vierailija
26/33 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en. Sama pätee autoon ja kesämökkiin. En myöskään halua samoihin ravintoloihin tai elokuvateattereihin. Mitä jos se nainen on käynyt vaikka vessassa siinä ravintolassa ja sitten minä istun samalle pöntölle???

Vierailija
27/33 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman exäni uusi suostui asumaan minun sisustamassani talossa, mutta kaikki irtaimisto, jonka jälkeeni jätin taisi kyllä mennä vaihtoon. Huvitti, kun uusi rouva paikallisella Facebook-kirppiksellä myi Pentikin kulhoja eurolla, vaikka kulhot eivät edes olleet minun ostamiani, vaan exän suvusta lahjaksi saatuja (siksi ne jälkeeni jätinkin). Samoin ruokapöytä meni myyntiin, vaikka exäni nimenomaan pyysi jättämään sen heille. Nyt muutaman vuoden asumisen jälkeen rouva on keksinyt talosta sisäilmaongelman, joten laitetaan pintojakin uusiksi sen varjolla.

Me oltiin muutettu toiselta paikkakunnalta ja saatu sieltä lapsen synnyinkaupungista tutuilta läksiäislahjaksi pieni patsas, joka on tunnusomainen ko kaupungille. Tämä oli takan päällä ja lapsen kanssa aina joskus juteltiin siitä kun hän muisti mistä se on kotoisin. Aika huomaamaton musta, n 10 cm korkea patsas. Pakko sanoa, että vähän hirtti mulla kiinni kun huomasin, että tämä esine on hävitetty. Ei sitten voineet toimittaa sitä mulle talteen..Ja totta, kertoo ex-miehestä kaiken eniten. Tossu, jolle lapsen asiat ei selvästi ole olleet prioriteetti enää vuosiin.

Vierailija
28/33 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen muutti luokseni asumaan vuosi exäni lähdön jälkeen. Muuta ei halunnut hävittää kuin sängyn joka oli hankittu pari vuotta aiemmin. Ei kuulemma halunnut nukkua sängyssä missä olin pannut exäni kanssa. No sänky myyntiin ja nainen toi oman sänkynsä tilalle. Hällä ei käynyt mielessä että omassa sängyssä oli itse pannut kymmenien miesten kanssa. No ei mua haitannut, mutta vähän hassu asenne.

Vierailija
29/33 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen muutti luokseni asumaan vuosi exäni lähdön jälkeen. Muuta ei halunnut hävittää kuin sängyn joka oli hankittu pari vuotta aiemmin. Ei kuulemma halunnut nukkua sängyssä missä olin pannut exäni kanssa. No sänky myyntiin ja nainen toi oman sänkynsä tilalle. Hällä ei käynyt mielessä että omassa sängyssä oli itse pannut kymmenien miesten kanssa. No ei mua haitannut, mutta vähän hassu asenne.

Jos itse olisin joutunut hävittämään kaikki huonekalut, joissa on pantu, niin niitä olisi kyllä paljon enemmän kuin pelkkä sänky...

Vierailija
30/33 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin itseriittoinen ja -tietoinen äm mä etten todellakaan muuttaisi ellei asioita mene uusiksi. Ja hyh, en tosiaankaan käyttäisi kenenkään ex-tapauksen visvasyyläisiä vanhoja kenkiä! Ajatuskin etoo. Ihan tutkitusti voi saada ties minkä jalkasienen toisen kengistä. Ex-mies tätä yritti - kengät sai lähteä kaatopaikalle. Myytiin myös se kämppä missä olivat asuneet ja ostettiin uusi yhteinen.

Yhteenmuutto nyt ei muutenkaan hevin houkuttele enkä muutenkaan ole sillä tavalla miehenkipeä että joustaisin tällaisessa niin minulla on kyllä varaa olla ihan kunnolla nirppa.

Vierailija
31/33 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin, tämä nyt vaan on nykyaikaa, että parisuhteet eivät ole elämänmittaisia. Toki jos oikeasti siitä tulisi minunkin kotini, enkä vain kävisi kylässä, niin haluaisin, että yhdessä katsottaisiin sisustus. Varmaan haluaisin esim että ostettaisiin uudet petivaatteet ja nåmuutenkin sisustuksen pitäisi olla minun mieleeni. Voisin esim tuoda omasta kodistani asioita sinne.

Sitten jos mies olisi sitä mieltä, että sisustusta ei saa muuttaa ja hän päättää siitä, niin sitten kannattaa harkita koko muuttoasia uudelleen.

Toisin sanoen sisustus pitäisi olla sinun mieleinen, vaikka "yhdessä" sen suunnittelisitte? Miehellä ei ole mitään sanomista siihen. Sairasta.

Vierailija
32/33 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisin joutunut hävittämään kaikki huonekalut, joissa on pantu, niin niitä olisi kyllä paljon enemmän kuin pelkkä sänky...

Joo en oo viittinyt kertoa mitä on tehty pöydällä, sohvalla, saunassa, pesukoneen päällä jne.

nro. 28

Vierailija
33/33 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäätään haluaisi muuttaa miehen taloon tai asuntoon, vaan hankkisimme uuden yhteisen. Tämä riippumatta siitä onko miehen kodissa asunut aiemmin nainen. Uusperhekuvioita en edes harkitse, joten lapsia ei tarvitse miettiä.

Sinänsä mielenkiintoista että salasuhteessa monille naisille miehen ja tämän puolison lakanoissa puuhailu on jännittävää, mutta jos dynamiikka muuttuu ja salasuhteessa tule avoliitto niin exän tavarat ällöttävät.