Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tehdä kun on syrjäytynyt

Vierailija
20.04.2022 |

ei ystäviä, olen ruma ihminen, outo ja minua yleensä pidetään arsyttävänä. olen liian ahdistunut ja vihaan itseäni ja on mahdotonta pyytää apua.
kaikki ystävät discordissa, mutta hekään eivät voi ongelmiani ratkaista
tän vain laitan tänne ku eu oo muutakaan tekemistä

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa discordissa?

Vierailija
2/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa discordissa?

Discord on sovellus, jossa voi keskustella puhumalla ja kirjoittamalla. Discord on suosittu erityisesti peliyhteisöjen keskuudessa, mutta sovellusta voi käyttää myös nuorisotyössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakkaa ja kaljaa päivästä toiseen

....en suosittele

röökinpska haiseeki niin hlvtin äklölle

🤮

Vierailija
4/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sulle, rukoilen puolestasi. Yritä ainakin liikkua kotisi ulkopuolella, saat vaihtelua.

Vierailija
5/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua ahdistaa?

Vierailija
6/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ystävä vihaa itseäsi, olet hyvä ihminen.

Vierailija
7/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
8/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oot muka ärsyttävä? Ketkä sua pitävät ärsyttävänä?

Vierailija
9/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oot outo? Mäkin varmaankin oon. Ihan mukava jos täällä löytäisi "kaltaisiaan".

Vierailija
10/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla kuitenki on ystäviä siellä gameympyröissä? Nykyään on ihan tavallista että ihmiset ystävystyy pelkästään netissä jonkun harrastuksen ympärillä. Kaikki me ollaan outoja jotenkin, ihan turha huolestua.

Vierailija
11/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti mikä sinussa on sitten vikana

Vierailija
12/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää sulle, rukoilen puolestasi. Yritä ainakin liikkua kotisi ulkopuolella, saat vaihtelua.

Kiitos, olen ollut parissa sosiaalituki ohjelmassa, Joissa pelataan vaikka lautapelejä ja kerrotaan asioista, katsellaan elokuvia tai hedään ruokaa. Tämä oli ihan mukavaa ja olin siellä noin vuoden, Lopetin siellä käynnin kun kaikki ''tutut'' ihmiset lähtivät ja tunsin itseni yksinäiseksi ja oudoksi siellä.. Nyt olen yksin kotona ja kerran viikossa tulee sossu käymään ja katsomaan että pidän kotini siistinä koska lapsuuteni kodissa minua ei oikein opetettu siivoamaan joten opettelen nyt nuorena aikuisena.. -op

Vierailija
13/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oot muka ärsyttävä? Ketkä sua pitävät ärsyttävänä?

Peruskoulussa minua yleensä pidettiin ärsyttävänä ja outona, niin se on kai vähän jäänyt mieleen... -op 

Vierailija
14/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oot outo? Mäkin varmaankin oon. Ihan mukava jos täällä löytäisi "kaltaisiaan".

Niin noh, kaikilla on vissin aina omat ''oudot'' puolensa :) Mutta kun ei moneen vuosiin siis ole ollut ihmisten ilmoilla niin se alkaa vaan tuntumaan ahdistavalta 

Vierailija
15/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sulla kuitenki on ystäviä siellä gameympyröissä? Nykyään on ihan tavallista että ihmiset ystävystyy pelkästään netissä jonkun harrastuksen ympärillä. Kaikki me ollaan outoja jotenkin, ihan turha huolestua.

Kiitti, on helpottavaa kuulla että en ole ihan ainoa täällä suomessa.

Vierailija
16/16 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oma sukututkimus ja selvitä millaiseen porukkaan oikein kuulut ja miksi nyt olet sitten syrjäytynyt eli eikö sun porukka kuulu mihinkään vai onko sut ehkä syrjäytetty niin kuin monet muut... Jokainen ihminen kuuluu johonkin porukkaan - johonkin verkostoon - kukaan ei ole irrallinen, vaikka toiset ovat joutuneet syrjempiin asemiin kuka mistäkin syystä... Kun yhdistetään kaikkien sukupuut niin tulee Suomen porukka... paikkakunnat ovat monen kohdalla yhdistävä tekijä.

Käy vilkaisemassa myös - mitään ei tarvii allekirjoittaa tietenkään:

Adressit.com: 'Puolueet pois! Suomen kansan yhdistäminen! Kansalaispalkka!'