Sanotaan että ihminen on seksuaalinen olento
Mutta minä en ole seksuaalinen ihminen eikä seksuaalisuus ole osa elämääni. Niin olenko minä?
Kommentit (10)
Loogikko kirjoitti:
Et siis ole ihminen.
Kyllä olen mutta minulla ei vain ole seksuaalisia tarpeita
Kai se tarkoittaa lähinnä sitä, että jos ihmisellä on normaalit sukupuolielimet, niin niissä on hermonpäätteitä jotka reagoivat kosketukseen ja hinkkaamiseen tietyllä tavalla. Ei se tarkoita, että kaikki haluavat välttämättä harrastaa seksiä jonkun kanssa.
olen seksuaalinen olento mutta pysty juuri hyötymään siitä enkä saa siitä voimaa päivääni koska mielisairaus
Vierailija kirjoitti:
Kai se tarkoittaa lähinnä sitä, että jos ihmisellä on normaalit sukupuolielimet, niin niissä on hermonpäätteitä jotka reagoivat kosketukseen ja hinkkaamiseen tietyllä tavalla. Ei se tarkoita, että kaikki haluavat välttämättä harrastaa seksiä jonkun kanssa.
No alastonyhdyntä nyt on ehkä vainen prosentti kaikesta olemassaolevasta seksistä
Kuten kaikessa, myös seksuaalisuudessa on erilaisia poikkeamia. Ehkä olet aseksuaali.
En ole ikinä kokenut että nuo sanat kuvaavat minua. Olin vapaaehtoisesti neitsyt 29 vuotiaaksi asti, ilman ongelmia. Nyt kyllä suhteessa. Harrastetaan seksiä ja tykkään siitä mutta en yhäkään koe olevani mitenkään erityisen seksuaalinen olento. Pikemminkin olen olento, joka voi harrastaa seksiä ja kenties sellainen olento, joka tykkää seksistä rakkaan ihmisen kanssa.