Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli lasku jonka eräpäivä 3 päivän päästä. Kerkeääkö kela käsitellä??

Vierailija
20.04.2022 |

vai maksanko itse ja laitan kuitin??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on laskuttajan moka jos ei kerkeä. Normaalisti laskun saapumisesta pitäisi olla kaksi viikkoa eräpäivään.

Vierailija
2/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskun lähettäjä ei saa karhuta laskua vielä pariin viikkoon, joten no hätä. Tai siis muistutuksen voi laittaa, mutta siinä ei saa olla lisäkuluja kuin vasta 14 vrk jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako Kela joidenkin kaikki laskut? Voi saa..na tätä.

Vierailija
4/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kela maksaisi laskusi

Vierailija
5/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö laskut kuulu jokaisen maksaa itse? Vai voiko ne viedä nykyään kelalle?

Vierailija
6/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ukrainasta

Vierailija
7/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin seuraavan kuukauden laskut viedä Kelalle vaikken ole Kelan asiakas koskaan ollut. Pitäähän se nyt tasa-arvo olla. Jos jotkut saa asua ilmaiseksi Suomessa niin kaikille se pitää myös suoda.

Vierailija
8/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä Kelalta.

Vierailija
9/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen maksamaan itse, jos vain pystyt. Kela maksaa laskun 7-10 arkipäivän kuluessa, tai kunhan ehtii. Kaveri vei laskun Kelaan ja sai perintäkirjeen. Haukkui Kelan ja haukkui laskun lähettäneen tahon. Kela oli maksanut myöhässä, joten ne ylimääräiset kulut jäi kuitenkin kaverille.

Vierailija
10/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen maksamaan itse, jos vain pystyt. Kela maksaa laskun 7-10 arkipäivän kuluessa, tai kunhan ehtii. Kaveri vei laskun Kelaan ja sai perintäkirjeen. Haukkui Kelan ja haukkui laskun lähettäneen tahon. Kela oli maksanut myöhässä, joten ne ylimääräiset kulut jäi kuitenkin kaverille.

Kela on hidas ja törkeä kieroilija. Jatkuvasti joutuu tekemään valituksia päätöksistä Sitten vasta ne menee oikein. Miksei voi tehdä kerralla kunnolla niitä laskelmia?

Vierailija
11/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinun pitää maksaa lasku itse. Jos se kuuluu Kela-korvattaviin niin perustelet eräpäivällä ja uskoisin sinun saavan sen summan.

Vierailija
12/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan viedä laskuni Kelaan!

Vierailija
13/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin idiootti että maksaa itse laskunsa, jos voi maksattaa ne muilla kuten Kelalla?

Vierailija
14/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kela sulle maksaja laskut. Viet sen itse kelaan maksettavaksiKelan sisällä on postilaatikko.Sinne viet.. Jos maksat sen itse,kela on heikko maksamaan summan sinulle takaisin.

Vierailija
15/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivanko tosiaan osa ei tiedä, että on olemassa toimeentulotuki, jossa huomioidaan toimeentulotukilaissa määriteltyjä laskuja? Kuuluu kyllä ihan yleissivistykseen.

Vierailija
16/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin idiootti että maksaa itse laskunsa, jos voi maksattaa ne muilla kuten Kelalla?

Kaikki laskut eivät kuulu Kela-korvattaviin, mutta jos niin on säädetty niin miksi niitä laskuja ei saisi laittaa sinne maksettaviksi?

Vierailija
17/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin työtön 90-luvulla, ainakin sähkölaskun sai vaan käydä pudottamassa sossun postiluukkuun ja asia oli sillä hoidettu. Tietty toimeentulotukipäätös piti olla voimassa.

Silloin ainakin maksoivat kaks kertaa kuussa siihen mennessä kertyneet laskut.

Vierailija
18/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun itse maksamaan laskuni, olen osa-aikainen myyjä ja yksinhuoltaja. Voinko viedä laskuni Kelaan, tämäpäs mukava palvelu. Keräänkin kaikki ja vien Kelaan maksettavaksi.

Vierailija
19/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tämä maa menee?! Luulin, että ihmiset ovat itse vastuussa kuluistaan ja laskuistaan,

Vierailija
20/21 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kela sulle maksaja laskut. Viet sen itse kelaan maksettavaksiKelan sisällä on postilaatikko.Sinne viet.. Jos maksat sen itse,kela on heikko maksamaan summan sinulle takaisin.

Kerran on Kela maksamani laskun korvannut väärin, vajaan kympin yläkanttiin, ja minä hölmä menin valittamaan. 😂 Ei veloittanut liikamaksua takaisin, mutta taisi seuraavassa kuussa olla tttuki sen kympin pienempi. Kyllä kotivakuutuksesta ja sähkölaskusta saa takaisin kun vaan muistaa viedä ne kelaan ja kertoa niiden olevan jo maksettuja.

Kun maksaa itse, voi syyttää vain itseään jos maksu on myöhässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi