Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Twitterissä helppo kerryttää seuraajia?

Vierailija
20.04.2022 |

Mun on työn vuoksi käytännössä pakko perustaa Twitter-tili, mutta ongelma on, että olen täysi nolife, jolla on siviilissä pienet ympyrät. Kammottaa ajatus, että seuraajiksi ilmaantuisi joku 5 tiliä, joista kolme on botteja. Onko ihmisillä tapana lisätä seurattavia matalalla kynnyksellä? Saako kuka vaan helposti pari sataa kontaktia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä itsestään tule, mutta halutessaan on aika helppo saada seuraajia olemalla aktiiviinen keskusteluissa, osallistumalla keskusteluihin "huoneissa" jne. 

Mulla ei ole tosielämässä yhtään läheistä mutta oli mulla twitterissä parituhatta seuraajaa. Olin saanut ne vänkäämällä koronasta, maskeista, politiikasta, postaamalla meemejä ajankohtaisaiheista tms. Omaa elämääni en esitellyt ollenkaan enkä ollut siellä edes oikealla nimelläni. Lopulta poistin koko tilin, koska totesin että ainainen väittely vaan kuluttaa aikaa ja energiaa, vie enemmän kuin antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan saa. Olen ollut siellä viisi vuotta ja seuraajia on nyt 88.

Vierailija
4/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei suomalaiset. Tehdään meistä kaikista rikkaita. Jokainen suomalainen perustaa twitter tai instatilin tms ja sitten kaikki suomalaiset alkavat seuraamaan toisiaan.

Vierailija
5/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa

Vierailija
6/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan saa. Olen ollut siellä viisi vuotta ja seuraajia on nyt 88.

Twiittaatko paljon?

Vierailija
7/7 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos twiittaa ahkerasti ja jollain tapaa tunteita herättävästi, niin kyllä. Jos on pelkkä asiapitoinen työtili, niin voi olla hankalampaa. Kyllä silti muutaman sataa/tuhatta seuraajaa on mahdollista saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme