Tunnistatko yleensä vaivihkaa heitetyt härskit sanamuunnokset?
Koska härskejähän ne aina ovat! Käsittämätöntä, että kukaan Pentikin naisista ei ollut tajunnut ilman ulkopuolista apua "Pentik Anis" -sarjan muunnosta!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Pentik anis
Hihihihihihihii hauskaa hihihihihihihiiSiis onko nää jonkun mielestä hauskoja, mitä hemmettiä. Ja ikää oli 5 v
Mä en vielä 5 v osannut, mutta 6 v osasin. Varmaan ovat hauskoja niiden mielestä, jotka osaa, mutta muiden mielestä ei, kun tippuvat kärryiltä.
Suosittelen tiukkapipoille kirjaa: Häipyvät tavut.
T. 70 + mummeli
Joo ei varmaan kellekään tullut siellä mieleen sabotoida omaa mainoskampanjaa.
En aina, mutta toisinaan yllätän itseni iloisesti huomaamalla jonkin sanamuunnoksen.
Tänään alkaa Tapparan ja TPS:n välinen kamppailu jääkiekon Suomen mestaruudesta, ja molemmissa joukkueissa on hyvään lopputulokseen uskovia pakkeja.
Mulle kävi vaatekaupassa ikävästi. Olin 16 v teinipoikani kanssa ostoksilla ja oltiin junassa just sanailtu noita sanamuunnoksia.
Vaaterekissä oli T-paita, josa oli iso inkkarin kuva( joku jääkiekkoseuran logo).
Sanoin pojalle vahingossa ihan ääneen, että ostetaan tuo paita, jossa on isoposkisen runkkarin kuva.😨🙊
Poika purskahti nauruun ja vasta sitten tajusin, mitä olin sanonut.
Kannattaa miettiä puheensa.
T.äippä
Jos tulee hellekesä, kyyjärveläisillä on kyitä järvissä.
Ruokana on Viron pottuja ja Lillin kuhaa.
Allia kuristaa Retun vihkiäisissä.
Häipyvät tavut.
Se on melkein kuin joku haiku-runo.
Nämä on niin hyviä! Naurattaa aivan älyttömästi.
Kunnollinen tullimies pyysi nurkuen passia.
Yksi työkaveri toisteli tätä AINA.
Perus jutut kuten hillitön kurvi, kettu vinossa huoleton suora jne. Näitä matka juttuja.