Muistaako kukaan Fii-deodorantteja?
Voisinpa palata sinne vuosituhannen vaihteeseen, lapsuuden kesiin. Enhän mä omaa Fiitä saanut kun olin vielä niin pieni, mutta isosiskon huoneessa kävin salaa suihkuttamassa :)
Kommentit (95)
Muistatteko Constance Carrolin halpismeikit. Pysyivät kuin liimattuna verrattuna kalliimpiin sarjoihin.
13-19 niminen oli joku finni rasva
Vierailija kirjoitti:
Muistan, muistan myös Fa-dödöt ja Date-hajuvedet.
Muistan Fa-suihkusaippuan.
Ja jane hellen shampoot 🙂 eikö siitäki ollu deodorantti rollon
Muistan, mutta äiti ei antanut käyttää suihkutettavia deodorantteja, ainoastaan roll-oneja. Minusta suihkutettavat olivat hienouden huippu. Nimimerkki katkera..
70-luvun huulikiilto Yes Sir. Tuo nimi. :D
Käyn kyllä ostamassa, jos nuo Herbinat tosiaan ovat samoja kuin Fiit. :D
Vierailija kirjoitti:
No ei varmana ole samoja, vaikka olisikin saman valmistajan, paljon ehtii tapahtua vuosikymmenissä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmana ole samoja, vaikka olisikin saman valmistajan, paljon ehtii tapahtua vuosikymmenissä..
No mutta jos edes vähän. :D
Sitten oli hiuslakkaa jossa oli kimallehileitä mukana.
Musta fii <3 Voi kun pääsisi vielä elämään noita aikoja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitte oli joku hajuvesi, en muista mikä 🤔 mutta tuntu että kaikki aina tuoksu siltä samalta hajuvedeltä
Myski?
Body shopin White Musk tai Vanilla.
Silloin 60-luvulla se myskiöljy oli pikkupullossa. Täti käytti sitä ja salaa otin siitä pullosta muutaman tipan pieneen purkkiin.
Nyt kun tämä keskustelu leviää käsiin niin pistänpä tämmöisenkin Bidetta-mainoksen.
https://img.ilcdn.fi/XNduFIEgLOHMgrG8A4co0uGd8Jw=/full-fit-in/612x0/img…
Tottakai muistan Fiin. Sitä suihkuteltiin runsaasti kainaloihin ja varalta vielä alapäähänkin.
70-luvun loppupuolella tuli Liliane -deodorantit markkinoille, Tykkäsin siitä vihreästä.
Äitini käytti Fii dödöä suihkuttamalla sitä tuoksupilveksi kalliimpien tuoksujen tapaan. Varsinaisena deodoranttina hänellä oli joku apteekin tuoksuton dödö.
Itse muistan, että vielä 2000-luvun alussa Suomestakin sai Fa - suihkuvaahtoja. Itse tykkäsin niistä.