G: Ärsyttävintä appivanhempien vierailussa?
Meillä, uskomatonta kyllä, MIEHENI! Aivan käsittämätöntä säätöä ja pingotusta jo ennen itse vierailua, vaikka mies on muuten rennon letkeä luonteeltaan.
Kommentit (7)
Ja taas suklaata. Ja aina. Ja salaa jos kieltää. Helkkarin suklaat.
piiloarvostelu
" ai sä oot laittanut tuollaisen pöytäliinan, ei olis meidän takia tarvinnut, vaikka taitaa tuo ollakin aika vanha, ehkä äitis vanha, onko siinä reikä reunassa? Haluatko että opetan sua parsimaan?"
istuvat tuntitolkulla jaarittelemassa ja minä olen ihan käärmeissäni kun olisi miljoona hommaa tekemättä mutta en kehtaa tehdä niitä koska se olisi mielestäni epäkohteliasta (vaikka on myös epäkohteliasta tulla kutsumatta...).
puolipukeissa tai alasti kotona. Pitää siivota ennenkuin tulevat. Riehuttavat lapset ihan tilaan, kun ei tarvitse itse kantaa vastuuta niiden rauhoittamisesta.
olivat jo tullessaan somassa kaatokännissä, sama kännääminen jatkui koko vierailun ajan... Tosi raivostuttavaa; appi kuin raivohärkä kännissä, mikään ruoka tai mikään mikään ei kelvannut, kakarat koko vierailun ajan kuin kusi sukassa, ukoraukka yritti sietää niitä edes jotenkuten. Joka kerta vierailut olivat kamala pettymys kaikille. Eivät enää vieraile; edellisestä käynnistä kohta 3 vuotta...
joten emme tahdo löytää yhteistä jutunjuurta. Mies häipyy jatkuvasti isänsä kanssa tupakalle (ei itse polta) tai jonnekin mukamas " miesten juttuihin" ja minä jään anopin kanssa pönöttämään. Kaikkiin minun keskustelunaloituksiini anoppi kommentoi " niin" tai " jaa" . Pyydänkin aina lapsia näyttämään anopille lelujaan tms. ja jään itse järjestelemään keittiötä. Hrrr.
Eivät ymmärrä, että nykyajan lapsilla kyllä riittää vihkoja, avaimenperiä, tarroja ym. Iloa ei ole myöskään heikkolaatuisista hanskoista tai liian pienistä lippiksistä. Säästäisivät rahansa ja ostaisivat jotain kunnollista, mutta harvemmin.