Onko olemassa vaunujen mersua?
Kommentit (20)
Meillä on Gessleinit ja hyvät (ja pirun kalliit) on olleet
T. erittäin tyytyväinen brio kombien lykkijä
..mutta jos mercedeksen kotimaassa mitataan niin EHDOTTAMASTI Hartan! ..huomaa, että on mennyt ykköseksi jo aikoja sitten, ohi teutonian.
Olen ostanut vain ja ainoastaan Brioja! Briot ovat olleet yhdistelmävaunut ja kaksostenrattaat. Todella helppokäyttöiset (myös naiselle!) ja kestävät. Jälleenmyyntiarvo myös hyvä ja 10 v takuu. Mersuainesta!
Vierailija:
Jälleenmyyntiarvo myös hyvä
Hartanit oli ihan rimpulat ja laatu ei mitenkääün päätä huimannut.
Alkavat nitisemään ja natisemaan lyhyenkin käyttöajan jälkeen.
Munmielestä taas Emmaljungat liian isoja ja kolhon oloisia. Ei niin näppäriä. Jaikka mä uudet hyvät vaunut omistankin (koska äiti ne osti) en näe järkevänä laittaa 1000¿ vaunuihin.
Jos itse olisin ostanut niin olisin hankkinut käytetyt.
Brion vaunuja näkee jopa Keravan white trash mammoilla, joten ei ne mitään kallita voi olla...
Nyt mä olen white trash-jengissä kun on väärät vaunut! Äkkiä vaihtamaan merkkiä! :DDD
Meillä on myös Brio Kombit ja olen tykännyt tosi paljon. Kevyet ja helpot työntää. Kankaat ovat olleet kestäviä, eivät ole menneet miksikään pesuissa.
Varmasti ovat laadukkaat, mutta eivät nyt mitkään " mersut" (brioista puhumattakaan).
Mistä tämä eri merkit tunnistaa? Joku logo tms? Täytyypä katsella vaunuja tarkemmin...
kun kerran hain lapseni hoidosta saksasta tilaamillani kolmipyöräisillä kaksostenrattailla (merkkinä trend for kids = TFK ja värinä " urheilullinen" oranssi-sininen) ja eräs mies ohimennessäni huikkasi talonsa pihalta: " vai tuollaisella mersulla sitä nykyään haetaan lapset"
sen huippumalleissa on sähkötoiminen selkänojan säätö ja istuinosan lämmitys. Meillä on Icoo Platon 3 air, ei noita erikoisuuksia, mutta riittävän kalliit olivat silti...
Twincojen maahantuonti on lopetettu kun niissä oli niin paljon ongelmia. Olivat kyllä todella suositut kun niitä vielä oli myynnissä.
Ei siis porvari/status Mersuja.