Voiko vittumaisempaa miestä olla kuin minulla?
nimittelee , aina moittiii, valittaa.........itse makaa sohvalla , öisin valvoo, päivisin nukkuu imovanen avulla, silloin minun pitää olla lasten kanssa pihalla . On syöty tähän asti rivitalomme terassilla että rakas mieheni saa nukkua, ei suostu lääkäriin, ei käy pesulla............tämä ei ole provo, onks tällä terveydenhuoltohenkilöstöä joka osaisi neuvoa , mitä teen en jaksa enää?
Kommentit (7)
eihän tuota kukaan jaksa.
Jos mies sitten ymmärtäisi hakea apua, ennen kuin on liian myöhäistä.
taitaa olla mielenterveysongelmia. Koita puhua hänelle että menisitte käymään lääkärissä vaikka yhdessä. Ja alat lasten kanssa elää ihan tavallista elämää, olette sisällä ja syötte missä haluatte!
Tarjoa apuasi hänelle ehdottamalla ammattiauttajaa, jos ei suostu, heitä pihalle tai lähde itse lasten kanssa pois!
Älä ainakaan elä kotonasi niinkuin huopatossutehtaalla!!!!!!!
Tilanne ei itsekseen tuosta parane vaan päihdeomgelma vaan pahenee. Pilaat itsesi ja lasten elämän elämällä narkomaanin kanssa.
Kai tiedät et lääkkeitä väärin käyttävä ihminen on narkomaani?
joka hakkaa. Mutta ei tuo sinunkaan miehesi kovin normaalille kuulosta. Nyt otat miehesi keskusteluun ja sanot, ettei tuollainen peli voi jatkua, onko hänellä jotain ehdotuksia, miten asiat muuttuisivat. Hän ei ilmeisesti käy töissä? Onko hakenut apua ongelmiinsa, vai mistä niitä imovaneja saa?
Sinulla on vain yksi elämä, älä tuhlaa sitä tuollaiseen!
jos mies ei ITSE halua muuttua niin sinä et pysty häntä auttamaan. Voimia!