Mitä tykkäisit jos saisit paperisia lautasliinoja synttärilahjaksi?
Kommentit (15)
Olen saanut. Niissä oli hauska teksti, tykkäsin.
Sanoisin kiitos! Kaikilla ei rahaa lahjoihin muista se. Henkilö pienellä rahalla osti kuitenkin tarpellista käyttötarviketta. Vai etkö käytä lautaslinoja?
Meidän mummo ainakin tykkäsi kovasti, kun ostin hänelle jättipaketin paperisia lautasliinoja lapsena. Oli sitten mitä mummo ja vieraat voivat käyttää mummon mökillä makkaraa grillaillessa.
Sain ja tykkäsin.
Niitä käytetään harkiten, ei edes joka viikonloppu.
Harmittaa koska loppuvat kohta eikä niitä enää löydy kuin ehkä jostain maailmalta....
Jos jotain on pakko keksiä, niin mielummin tuollaista kuin jotain muuta. Minulle paras lahja on mukava seura, muuta ei tarvitse kuin itsensä tuoda. Ellei satu tietämään tasan mitä tarvitsen ja sattuu budjettiinsa sopivasti sellaisen löytämään.
Sanoisin hymyillen kiitos, mutta roskiin ne varmaan lopulta menisi.
No ihan pelkästään olisivat aika köykäinen lahja mutta esim jonkun kahvipaketin kera oikein mukava muistaminen. Parhaita lahjoja nuo tuollaiset pois käytettävät kuitenkin on.
Ei haittasi, koska en odota saavani muilta mitään lahjaksi, lahja on kaunis ele, sisällöllä ei ole merkitystä. Ostan itse ne asiat, joita tarvitsen. 🙂
Vierailija kirjoitti:
No roskiinhan ne laitetaan käytön jälkeen.
Mikä ettei. Kauniit lautasliinat ovat kiva ja hyödyllinen lahja. Jos kuvio tai väri on sellainen etten tykkää, ne voi aina lahjoittaa eteenpäin tai käyttää pois jossain pihajuhlissa.
No olisin yllättynyt. En saa yleensäkään synttärilahjoja. Tai juhli sitä.
Oikein kiva lahja jos ovat vielä kauniilla kuviolla. Aina niitä tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No roskiinhan ne laitetaan käytön jälkeen.
Tai ennen käyttöä jos niitä ei käytä. En näe syytä käyttää jos ei käy vieraita.
No jaa. Ajatus kai se on tärkein. Varmaan ei lahjan antaja nyt tällä kertaa sen hienompaa lahjaa voinut antaa.