Vastaako mies aina niille joista välittää?
Siis jos jättää viestejä huomioimatta, niin eikö ole selvää että nainen on vaan joku joka ei niin kiinnosta?
Kommentit (10)
Kyllä. Tällöin joko viestittelevä nainen on niin vastenmielinen, ettei kelpaa edes kassientyjennykseen. Yleisin syy on kuitenkin se, että tiedossa on kiinnostavampaa reikää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tällöin joko viestittelevä nainen on niin vastenmielinen, ettei kelpaa edes kassientyjennykseen. Yleisin syy on kuitenkin se, että tiedossa on kiinnostavampaa reikää.
Mies ei välitä koskaan tunnetasolla, vain libidollaan. Paitsi äidistään, koska oidipus.
Jos miehellä on ihastumisen tunteita naista kohtaan, ei jätä vastaamatta yhteenkään viestiin. Vastaamattomuus on aina osoitus siitä, että mies haluaa naisen pysyvän etäällä, eikä ole kiinnostunut siinä mielessä.
Fakta.
Mies vastaa jopa enemmän viesteihin kun normaalisti, kun kyseessä on nainen kenestä on todella kiinnostunut!
T: Mies 43 rakastumassa
Joo. Mutta vastaaminen ei aina tarkoita sitä että välittää.
No ainakin minä olen jättänyt vastaamatta naisen viesteihin, vaikka olisin välittänytkin. Mutta kyllä naisetkin jättävät vastaamatta, ei kai joka ikiseen viestiin muutenkaan vastata.
Joskus 2000-luvun alussa ehkä. Nykyään on normaalia, että viesteihin jätetään vastaamatta.
Kyllä mun mies ainakin vastaa monisaisesti, jopa runollisesti. Ja tiedän että rakastaa.
Jep.