The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Ai, jai, kun pää matroonaa vaivaa toisten onnellinen elämä🤣
Päsmäri taas näyttämässä sivistystasoaan🤣 sinä et tiedä kenenkään onnellisuudesta, vähiten omastasi😂😂🤣🤣🤪
Potaskaa puhut jälleen, olen onnellinen, mitä sinä katkeruudessasi et ymmärrä, kiinnostaa että mitä omituista Rennyn pitää perheelleen hankkia??Renny on luonut Johannan kanssa ihanat puitteet elämiseen ja lapsi saa kaiken rakkauden ym.mitä lapsi tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Potaskaa puhut jälleen, olen onnellinen, mitä sinä katkeruudessasi et ymmärrä, kiinnostaa että mitä omituista Rennyn pitää perheelleen hankkia??Renny on luonut Johannan kanssa ihanat puitteet elämiseen ja lapsi saa kaiken rakkauden ym.mitä lapsi tarvitsee.
Hakeudu hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko sinusta, että melkein tunnet Harlinit, vai miksi sinulla on tarve hehkuttaa heidän elämistään? Eiköhän aika moni tavislapsikin saa kaiken rakkauden ym. mitä lapsi tarvitsee. Loppujen lopuksi ihminen tarvitsee aika vähän krääsää ollakseen onnellinen.
No en ole väittänytkään tavislasten tarpeista, nyt oli kyse Harlineista, eikä ollut kyse muidenkaan tarpeista. Ottakaa huomioos, että täälä on ehkä myös niitä jotka tuntevat perheen. Hoitoonohjaus on tapeellista jollekin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
No en ole väittänytkään tavislasten tarpeista, nyt oli kyse Harlineista, eikä ollut kyse muidenkaan tarpeista. Ottakaa huomioos, että täälä on ehkä myös niitä jotka tuntevat perheen. Hoitoonohjaus on tapeellista jollekin toiselle.
Eikö tuo Soso ole tavis? Mikä siitä tekee epätavallisen?🤣
Ketähän tarkotat, Harlineiden lapsi on Coco....
Kun ykköslapsen nimi on Coco
Niin kakkosesta voisi tulla
-Caramel
-Cacao
-Nougat
-Toffee
Vierailija kirjoitti:
Ketähän tarkotat, Harlineiden lapsi on Coco....
Ei kai....ne sanoo aina koko tai kokonatti...
Vierailija kirjoitti:
Kun ykköslapsen nimi on Coco
Niin kakkosesta voisi tulla
-Caramel
-Cacao
-Nougat
-Toffee
Pitää olla joku brändi, Louis V
Gucci
Yves SL
Versace
joku Rennien ihailema merkki kuitenkin.
Lukeeko ne koskaan kirjoja taaperolle? Ei ainakaan sellaista ole noissa sarjoissa näytetty, sen sijaan lapsellista lepertelyä jo 1,5 vuotiaalle lapselle.
Ja miten ovat harjoitelleet lapsen kanssa kävelyä? Sarjassa näytetään vain hänen kantamista paikasta toiseen. Ymmärrän, että pariskunnalla on todella kiireinen elämä ja paljon tärkeitä menoja. Mutta jos ei ole itsellä aikaa opettaa lasta, voisiko siihen palkata jonkun henkilön tekemään tämän?
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko ne koskaan kirjoja taaperolle? Ei ainakaan sellaista ole noissa sarjoissa näytetty, sen sijaan lapsellista lepertelyä jo 1,5 vuotiaalle lapselle.
Ja miten ovat harjoitelleet lapsen kanssa kävelyä? Sarjassa näytetään vain hänen kantamista paikasta toiseen. Ymmärrän, että pariskunnalla on todella kiireinen elämä ja paljon tärkeitä menoja. Mutta jos ei ole itsellä aikaa opettaa lasta, voisiko siihen palkata jonkun henkilön tekemään tämän?
Onko sarjassa näytetty jokainen minuutti heidän elämästään? Ei tietääkseni ole, ja kirjojakin on luettu.
"Vauvoille lepertely on elinehto lapsen kielelliselle kehitykselle, mutta hiljaisuus on myrkkyä aikuistenkin välisissä suhteissa."
Yhdessä on kirjojen parissa oltu, kivoja kirjoja mun mielestä on lapsella ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kokkilat aina yrittäneet esittää parempaa kuin ovat. Sönköttävät ruotsia.
Ovat ihan porin mummeli ja paappeli. Mummeli ainakin jo 75 v jos ei ylikin. Siis eläkkeellä jo.
Puhuisivat suomea eivätkä sönkötä ruotsia.
Minä itse ruotsinkielinen enkä varmasti sönköttäisi missään ohjelmassa ruotsia .
Pori ei ole edes ruotsinkielistä aluetta.
Mummeli tumma ja ylpeä kuin mikäkin.
Itse asun ruotsinkielisessä paikassa jossa suurin osa puhuu ruotsia. Vaihdan heti suomeksi kun huomaan ettei toinen osaa ruotsia.
Oletpa suvaitsevainen. Ovatko kaikki ruotsinkieliset Suomessa noin herttaisia ja mukavia?
Taas puhut valheita, isovanhemmat eivät ole noin iäkkäitä, ja kyllä osaa puhua törkeästi.
Ruotsinkielisetkö vaihtaisi puheen suomeen, harvemmin on noin tehty ,leuhkoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkilat aina yrittäneet esittää parempaa kuin ovat. Sönköttävät ruotsia.
Ovat ihan porin mummeli ja paappeli. Mummeli ainakin jo 75 v jos ei ylikin. Siis eläkkeellä jo.
Puhuisivat suomea eivätkä sönkötä ruotsia.
Minä itse ruotsinkielinen enkä varmasti sönköttäisi missään ohjelmassa ruotsia .
Pori ei ole edes ruotsinkielistä aluetta.
Mummeli tumma ja ylpeä kuin mikäkin.
Itse asun ruotsinkielisessä paikassa jossa suurin osa puhuu ruotsia. Vaihdan heti suomeksi kun huomaan ettei toinen osaa ruotsia.
Oletpa suvaitsevainen. Ovatko kaikki ruotsinkieliset Suomessa noin herttaisia ja mukavia?
Kokemuksen syvällä rintaäänellä, KYLLÄ!
Ai, jai, kun pää matroonaa vaivaa toisten onnellinen elämä🤣