Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
19761/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, jai, kun pää matroonaa vaivaa toisten onnellinen elämä🤣

Vierailija
19762/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, jai, kun pää matroonaa vaivaa toisten onnellinen elämä🤣

Päsmäri taas näyttämässä sivistystasoaan🤣 sinä et tiedä kenenkään onnellisuudesta, vähiten omastasi😂😂🤣🤣🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19763/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potaskaa puhut jälleen, olen onnellinen, mitä sinä katkeruudessasi et ymmärrä, kiinnostaa että mitä omituista Rennyn pitää perheelleen hankkia??Renny on luonut Johannan kanssa ihanat puitteet elämiseen ja lapsi saa kaiken rakkauden ym.mitä lapsi tarvitsee.

Vierailija
19764/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potaskaa puhut jälleen, olen onnellinen, mitä sinä katkeruudessasi et ymmärrä, kiinnostaa että mitä omituista Rennyn pitää perheelleen hankkia??Renny on luonut Johannan kanssa ihanat puitteet elämiseen ja lapsi saa kaiken rakkauden ym.mitä lapsi tarvitsee.

Hakeudu hoitoon.

Vierailija
19765/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko sinusta, että melkein tunnet Harlinit, vai miksi sinulla on tarve hehkuttaa heidän elämistään?     Eiköhän aika moni tavislapsikin saa kaiken rakkauden ym. mitä lapsi tarvitsee.  Loppujen lopuksi ihminen tarvitsee aika vähän krääsää ollakseen onnellinen.    

Vierailija
19766/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole väittänytkään tavislasten tarpeista, nyt oli kyse Harlineista, eikä ollut kyse muidenkaan tarpeista. Ottakaa huomioos, että täälä on ehkä myös niitä jotka tuntevat perheen. Hoitoonohjaus on tapeellista jollekin toiselle.

Vierailija
19767/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole väittänytkään tavislasten tarpeista, nyt oli kyse Harlineista, eikä ollut kyse muidenkaan tarpeista. Ottakaa huomioos, että täälä on ehkä myös niitä jotka tuntevat perheen. Hoitoonohjaus on tapeellista jollekin toiselle.

Eikö tuo Soso ole tavis?  Mikä siitä tekee epätavallisen?🤣

Vierailija
19768/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän tarkotat, Harlineiden lapsi on Coco....

Vierailija
19769/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ykköslapsen nimi on Coco

Niin kakkosesta voisi tulla 

-Caramel

-Cacao

-Nougat

-Toffee

Vierailija
19770/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketähän tarkotat, Harlineiden lapsi on Coco....

Ei kai....ne sanoo aina  koko tai kokonatti...

Vierailija
19771/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ykköslapsen nimi on Coco

Niin kakkosesta voisi tulla 

-Caramel

-Cacao

-Nougat

-Toffee

Pitää olla joku brändi, Louis V

Gucci

Yves SL

Versace

joku Rennien ihailema merkki kuitenkin.

Vierailija
19772/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis on paras😁

Vierailija
19773/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko ne koskaan kirjoja taaperolle? Ei ainakaan sellaista ole noissa sarjoissa näytetty, sen sijaan lapsellista lepertelyä jo 1,5 vuotiaalle lapselle.

Ja miten ovat harjoitelleet lapsen kanssa kävelyä? Sarjassa näytetään vain hänen kantamista paikasta toiseen. Ymmärrän, että pariskunnalla on todella kiireinen elämä ja paljon tärkeitä menoja. Mutta jos ei ole itsellä aikaa opettaa lasta, voisiko siihen palkata jonkun henkilön tekemään tämän?

Vierailija
19774/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko ne koskaan kirjoja taaperolle? Ei ainakaan sellaista ole noissa sarjoissa näytetty, sen sijaan lapsellista lepertelyä jo 1,5 vuotiaalle lapselle.

Ja miten ovat harjoitelleet lapsen kanssa kävelyä? Sarjassa näytetään vain hänen kantamista paikasta toiseen. Ymmärrän, että pariskunnalla on todella kiireinen elämä ja paljon tärkeitä menoja. Mutta jos ei ole itsellä aikaa opettaa lasta, voisiko siihen palkata jonkun henkilön tekemään tämän?

Onko sarjassa näytetty jokainen minuutti heidän elämästään? Ei tietääkseni ole, ja kirjojakin on luettu. 

"Vauvoille lepertely on elinehto lapsen kielelliselle kehitykselle, mutta hiljaisuus on myrkkyä aikuistenkin välisissä suhteissa."

Vierailija
19775/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä on kirjojen parissa oltu, kivoja kirjoja mun mielestä on lapsella ollut. 

Vierailija
19776/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkilat aina yrittäneet esittää parempaa kuin ovat. Sönköttävät ruotsia.

Ovat ihan porin mummeli ja paappeli. Mummeli ainakin jo 75 v jos ei ylikin. Siis eläkkeellä jo.

Puhuisivat suomea eivätkä sönkötä ruotsia.

Minä itse ruotsinkielinen enkä varmasti sönköttäisi missään ohjelmassa ruotsia .

Pori ei ole edes ruotsinkielistä aluetta.

Mummeli tumma ja ylpeä kuin mikäkin.

Itse asun ruotsinkielisessä paikassa jossa suurin osa puhuu ruotsia. Vaihdan heti suomeksi kun huomaan ettei toinen osaa ruotsia.

Oletpa suvaitsevainen. Ovatko kaikki ruotsinkieliset Suomessa noin herttaisia ja mukavia? 

Vierailija
19777/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas puhut valheita, isovanhemmat eivät ole noin iäkkäitä, ja kyllä osaa puhua törkeästi. 

Vierailija
19778/26888 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkielisetkö vaihtaisi puheen suomeen, harvemmin on noin tehty ,leuhkoja

Vierailija
19779/26888 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojasta tulee Bentley

Vierailija
19780/26888 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokkilat aina yrittäneet esittää parempaa kuin ovat. Sönköttävät ruotsia.

Ovat ihan porin mummeli ja paappeli. Mummeli ainakin jo 75 v jos ei ylikin. Siis eläkkeellä jo.

Puhuisivat suomea eivätkä sönkötä ruotsia.

Minä itse ruotsinkielinen enkä varmasti sönköttäisi missään ohjelmassa ruotsia .

Pori ei ole edes ruotsinkielistä aluetta.

Mummeli tumma ja ylpeä kuin mikäkin.

Itse asun ruotsinkielisessä paikassa jossa suurin osa puhuu ruotsia. Vaihdan heti suomeksi kun huomaan ettei toinen osaa ruotsia.

Oletpa suvaitsevainen. Ovatko kaikki ruotsinkieliset Suomessa noin herttaisia ja mukavia? 

Kokemuksen syvällä rintaäänellä, KYLLÄ!

Ketju on lukittu.